• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 10 خرداد 1397
کد مطلب : 18562
+
-

رسن: تلاش می‌کنم جای مسلمان را پر کنم


با رفتن محسن مسلمان حالا سرخپوشان امیدوار هستند تا با باز شدن پنجره نقل‌و‌انتقالات پرسپولیس بتواند بازیکنی را هم پست مسلمان جذب کند تا بتوانند در فصل آینده از او استفاده کنند. در این شرایط اما تمام امید سرخپوشان به بشار رسن است. بازیکن عراقی سرخپوشان که در فصل گذشته راهی پرسپولیس شد اما نتوانست فرصت زیادی برای بازی پیدا کند و حالا امیدوار است که بتواند در نبود مسلمان جای خالی او را پر کند.
    پرسپولیس درنهایت با قهرمانی فصل را به پایان رساند.
خدا را شکر همه چیز به بهترین شکل به‌پایان رسید. ما در این فصل توانستیم قهرمان لیگ بشویم و در لیگ قهرمانان هم به‌جمع 8تیم رسیدیم. امیدوارم که این روند را بتوانیم ادامه بدهیم و در سال آینده هم مدعی شویم.
    فصل آینده را چطور می بینی؟
خب کار ما بسیار سخت است. ما در حال حاضر از نقل‌و‌انتقالات محروم هستیم و امیدوار هستیم که این محرومیت بخشیده شود اما هر اتفاقی که بیفتد مطمئن باشید که پرسپولیس در فصل آینده هم مدعی خواهد بود.
    با رفتن مسلمان حالا نگاه همه به تو خواهد بود.
مسلمان یکی از بهترین بازیکنانی است که من در کنار او بازی کردم و امیدوارم مسلمان در هر تیمی که می‌رود موفق باشد. مسلمان یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال ایران است و حتی این توانایی را دارد که در اروپا بازی کند.
    فکر می‌کنی بتوانی جای خالی مسلمان را پر کنی؟
من همیشه سعی کرده‌ام که در خدمت تیم باشم. مطمئن باشید اگر در این فصل برانکو به من اعتماد کند جای خالی مسلمان را پر خواهم کرد و تلاش می‌کنم تا پرسپولیس در فصل آینده هم چه در ایران و چه در آسیا موفق باشد.
    در آستانه جام‌جهانی نظرت درمورد تیم‌ملی ایران چیست؟
تیم ایران تیم بسیار خوبی است و بازیکنان بسیار خوبی هم دارد که خیلی از آنها در اروپا بازی می‌کنند. امیدوارم که در جام‌جهانی به خوبی ظاهر شوند؛ هرچند که دوست داشتم من هم به همراه عراق در جام‌جهانی باشم.

این خبر را به اشتراک بگذارید