• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 2 خرداد 1397
کد مطلب : 17427
+
-

صدای استان ها

صدای استان ها

   آسفالت نامناسب گلشهر

از گلشهر کرج تماس می‌گیرم. آسفالت خیابان‌های گلشهر وضع بسیار بدی دارد و جلوبندی خودروها را نابود می‌کند. هرچه از استانداری، شورای شهر و فرمانداری پیگیری می‌کنیم، پاسخ نمی‌دهند و رسیدگی نمی‌کنند. لطفا شما این پیام را منعکس کنید تا شاید به این مشکل رسیدگی کنند.
کمالی از البرز

   آسفالت نامرغوب در لکه‌گیری

از کرمانشاه تماس می‌گیرم. آسفالتی که شهرداری برای لکه‌گیری استفاده می‌کند بسیار نامرغوب است. این آسفالت به قدری نامرغوب است که با یک بارندگی یا تغییرات جوی شبیه به ماسه و بلافاصله خراب می‌شود. انگار از قیر استفاده نمی‌کنند. گویا هیچ نظارتی بر این مواد نمی‌شود. این آسفالت خسارت زیادی به بیت‌المال می‌زند.
یوسفی از کرمانشاه

   دور از منطق

حداقل حقوقی که وزرات کار اعلام کرده، منطقی است؟ خود مسئولان هم حاضرند با همین حقوق زندگی کنند؟ من یک خانواده 4 نفره دارم، چطور می‌توانم با این حداقل حقوق زندگی خود را بگردانم؟
یک شهروند از ایلام

   جولان متکدیان در شهر

یکی از مهم‌ترین مشکلات شهر سنندج فعالیت متکدیان است. این افراد به‌ویژه در ورودی و خروجی‌های شهر فعالیت می‌کنند. لطفا مسئولان دستگاه‌های مرتبط از جمله شهرداری و بهزیستی فکری به حال این وضع بکنند.
علی از کردستان

   طب سنتی بدون نظارت

با رواج این تفکر که طب سنتی بهتر از طب مدرن است، شاهد فعالیت مراکز غیرقانونی طب سنتی هستیم. متاسفانه مردم هم به صرف گیاهی بودن نسخه‌های تجویزی این مراکز به آنها اعتماد می‌کنند در حالی که مصرف اشتباه داروهای گیاهی هم می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد.
عباسی از قم

   چشمه خشک دره‌بیگلو

چشمه روستای دره‌بیگلو در بخش ارشق اردبیل خشک شده است. این مشکل از 10 سال پیش وجود دارد و برای کشاورزی و آبیاری درخت‌هایمان آب نداریم.
یک شهروند از اردبیل

این خبر را به اشتراک بگذارید