• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 26 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16364
+
-

توزیع سبد غذایی در ‌ماه رمضان

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، از توزیع سبد غذایی در بین خانواده‌های نیازمند بر زمین مانده از کمیته امداد و بهزیستی، همزمان با آغاز ‌ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش مهر، حبیب درگاهی گفت: طرح ملی همای رحمت با تأسی از سیره حضرت علی(ع) و برای پانزدهمین سال متوالی همزمان با‌ماه مبارک رمضان در سراسر کشور اجرا می‌شود. وی، جامعه هدف طرح ملی همای رحمت را افراد آسیب‌پذیر و آسیب‌دیده عنوان کرد و افزود: توزیع سبد غذایی و برپایی سفره‌های افطاری در راستای اجرای این طرح انجام می‌شود.

درگاهی بر ضرورت ترویج فرهنگ احسان و انفاق با حفظ کرامت انسان‌های نیازمند تأکید و تصریح کرد: ایتام، بیماران صعب‌العلاج، زنان سرپرست خانوار محروم، خانواده‌های بدسرپرست و بی‌سرپرست و همچنین کم‌برخوردار، معلولان و خانواده‌های زندانیان و محرومان، جامعه هدف ما را تشکیل می‌دهند. وی با اعلام اینکه هر سبد غذایی شامل برنج، حبوبات، قندوشکر، روغن، ماکارونی، چای و... است، ادامه داد: مبلغ هر سبد غذایی ۱۰۰هزار تومان است که با کمک خیرین و نیکوکاران تهیه می‌شود. درگاهی، شناسایی افراد نیازمند را از طریق خیرین، افراد امین و داوطلبان هلال احمر عنوان کرد و گفت: سفره‌های افطاری تحت عنوان سفره‌های مهربانی، با دعوت از نیازمندان و خیرین، در مکان‌های مناسب ازجمله هتل‌ها، برپا می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید