• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 1 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 13002
+
-

صدای استان‌ها

ترافیک در مهرشهر کرج 

به نمایندگی از مردم منطقه از شهردار منطقه 12 مهرشهر درخواستی دارم. خیابان پنجم غربی مهرشهر 4 مدرسه ابتدایی و راهنمایی دارد و به همین دلیل در ساعات رفت و آمد دانش‌آموزان شاهد ازدحام سرویس مدارس و ترافیک زیاد خیابان هستیم. تقاضای ما این است که این خیابان 8 متری تعریض شود یا این‌که خیابان‌های فرعی آن آسفالت شود تا رانندگان بتوانند راحت از مسیرهای جایگزین استفاده کنند. 
کامران حمید‌پور از البرز

     اسلام‌آباد غرب بیمارستان ندارد

از بیمارستان تازه‌تاسیس شهرستان اسلام‌آباد غرب در کرمانشاه تازه بهره‌برداری شده بود که در زلزله کرمانشاه از بین رفت. کلنگ بیمارستان جدید به زمین زده شده است، اما هنوز خبری از ساخت‌وساز نیست. لطفا مسئولان رسیدگی کنند. 
عبدالله الفتی از کرمانشاه 

     سدها را برای نجات ارومیه باز کنید 

یک مقام دولتی به ارومیه سفر کردند و ‌گفتند به دریاچه ارومیه آب می‌رسانیم. هنوز خبری از آب‌رسانی به دریاچه نیست و اوضاع این زیست‌بوم روزبه‌روز بدتر می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم آب سدها را برای ارومیه باز کنند. ما مردم از خیر آب سدها گذشتیم، لطفا به دریاچه برسید. 
طلعتی از آذربایجان غربی

     گلایه از رانندگان تاکسی در هوای بارانی

در روزهای بارانی تاکسی‌ها به شهرک‌های اطراف همدان نمی‌روند و این رفتار رانندگان تاکسی مشکلات زیادی برای شهروندان ساکن در شهرک‌ها ایجاد کرده است.   
یک شهروند از همدان 

     آب برای کشاورزی نیست

رودخانه شمرود در لاهیجان دیگر آب کافی برای زمین‌های کشاورزی اطراف ندارد. از مسئولان می‌خواهیم هر چه زودتر جلو برداشت‌های بی‌رویه از آب این رودخانه را بگیرند یا فکری به حال کشاورزان پایین‌دست بکنند. متاسفانه ما کشاوزان آبی برای کشت نداریم و همین مساله زندگی‌مان را با مشکل روبه‌رو کرده است. 
علی صالحی از گیلان

     فروش دام در حاشیه دیواندره

در حاشیه شهر دیواندره شاهد فروش و ذبح غیربهداشتی دام هستیم. به این وضع رسیدگی‌ نمی‌شود در حالی است که مسئولان بارها درباره مصرف گوشت‌های غیرمجاز و بیماری‌هایی که منتقل می‌کنند، هشدار داده‌اند. 
یک شهروند از کردستان

این خبر را به اشتراک بگذارید