• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 6 دی 1399
کد مطلب : 119887
+
-

با مردم/ تزریق واکسن اصلی‌ترین خواسته امروز مردم است

  تزریق واکسن اصلی‌ترین خواسته امروز مردم است
اینکه واکسن کرونا تولید یا وارد شود، اصلی‌ترین خواسته مردم است و اجرای هر کدام که زودتر امکان‌پذیر است، قطعا اولویت دارد.
بهبودی از تهران

  ثابت نگه داشتن قیمت‌ها به‌صورت دستوری نادرست است
بحث ثابت نگه داشتن یا افزایش دادن سود بانکی، بازار، ارز، بورس یا هر چیز دیگری نادرست است. اقتصاد درست اقتصادی است که در آن همه بخش‌های اقتصادی در تعیین قیمت آزاد باشند. هم‌اکنون که برخی بخش‌ها از جمله مسکن و طلا در تعیین قیمت آزادند چرا بانک‌ها در تعیین سود بانکی نباید آزاد باشند. دستوری بودن قیمت باعث کاهش منابع بانک‌ها و درنهایت منجر به افزایش تورم می‌شود.
جلیل‌زاده از یزد

  جنوب تهران میدان میوه و تره‌بار ندارد
میادین میوه وتره‌بارعوض آنکه درمناطق جنوب تهران که اکثرا اقشار متوسط و ضعیف اسکان دارند، بیشتر باشد در مناطق مرکزی و شمال شهر بیشتر است. لطفا سازمان میادین به جنوب تهران توجه کند.
یحیوی از امامزاده حسن تهران

  مراکز وابسته به تأمین اجتماعی به تکریم بیماران کم توجهند
انتظار می‌رود خدمات ویزیت و داروی رایگان در مراکز درمانی وابسته به سازمان تأمین اجتماعی ازنظررسیدگی و تکریم مراجعان موردتأیید همه باشد. تا بیمه‌شدگان همیشه این مراکز را بر مطب و مراکز و بیمارستان‌های هزینه‌آور ترجیح دهند.
فرهودی از کرج

   اصلاح الگوی مصرف شامل همه بخش‌ها شود
تخفیف در مصرف گاز برای مشترکان کم‌مصرف تشویقی برای همگان است و به‌طور قطع و یقین اصلاح الگوی مصرف باید شامل سایر بخش‌ها مثل آب و برق هم بشود. از همین راه می‌توان ضمن حفظ منابع کشور ارقام قابل‌توجهی برای کمک به سایر بخش‌ها کمک کرد.
ریوندی از تهران

  عرض خیابان منتهی به فرودگاه پیام بسیار کم است
عرض مسیر سه‌راه باسکول تا فرودگاه پیام بسیار کم است و باتوجه به حجم تردد در مسیر این فرودگاه بین‌المللی توقع می‌رود این مسیر عریض شده و روشنایی آن تامین شود.
توکلی از شهرک ابریشم کرج

این خبر را به اشتراک بگذارید