• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
جمعه 24 آذر 1396
کد مطلب : 1184
+
-

جنایت؛ پایان سفر 3دوست به شمال

جنایت؛ پایان سفر 3دوست به شمال

 3دوست صمیمی برای تفریح از تهران راهی شمال شدند اما این سفر به قتل یکی از آنها منجر شد. به گزارش همشهری، ١٧ آذرماه زنی از خیابانی در فریدونکنار عبور می‌کرد که چشمش به یک خانه ویلایی افتاد. در خانه باز و موقعیت آن طوری بود که قسمتی از داخل خانه هم دیده می‌شد. زن با دیدن جسد غرق در خون جوانی داخل خانه با پلیس تماس گرفت. تیمی از کارآگاهان پلیس مازندران وارد عمل شدند. صاحب ویلا به آنهاگفت: روز گذشته (١٦آذر) خانه ویلایی‌ام را به ٣ پسرجوان اجاره دادم. آنها از تهران آمده بودند و من مدارک یکی از آنها به نام مجتبی را گرفتم. مجتبی همان کسی بود که داخل خانه به قتل رسیده بود. در ادامه پرونده با نیابت قضایی در اختیار قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت و مأموران سراغ خانواده مقتول رفتند. آنها گفتند: مجتبی آخرین بار سوار ماشین پراید پدرش شد و گفت قرار است به همراه 2نفر از دوستانش به پردیس برود اما وقتی پیامک خلافی به‌دلیل سرعت بالا، به موبایل پدرش ارسال شد متوجه شدیم که به جاده هراز رفته‌اند. کارآگاهان روز ٢٢ آذرماه یکی از دوستان مقتول را در شرق تهران دستگیر کردند. وی که ١٧ سال دارد، گفت: ١٦ آذر‌ همراه مقتول و دوست دیگرمان محسن سوار پراید مجتبی شدیم و سمت شمال رفتیم. حدود ٥ صبح به فریدونکنار رسیدیم و ویلایی اجاره کردیم. پس از آن به اتاق رفتم که بخوابم اما با شنیدن سروصدا بیدار شدم. چشمم به محسن افتاد که چاقویی خون‌آلود به‌دست داشت و بالای سر مجتبی ایستاده بود. محسن که وحشت کرده بود حرفی نزد و بعد از آن هردو از ترس از ویلا خارج شدیم و به لب دریا رفتیم. محسن چاقو را به دریا انداخت و گفت با مجتبی درگیر شده و به او چاقو زده است. پس از آن، جسد را در ویلا رها کردیم و به تهران برگشتیم. به‌دنبال اعترافات این پسر ١٧‌ساله، محسن، عامل جنایت نیز دستگیر شد و به قتل دوستش اقرار کرد. به گفته سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، از آنجا که جنایت در فریدونکنار رخ داده، هردو متهم این پرونده با دستور قاضی جنایی برای ادامه تحقیقات به فریدونکنار منتقل شدند.

گفت‌وگو با متهم

چرا دوستت را به قتل رساندی؟ تا چند ساعت قبل از قتل می‌گفتیم و می‌خندیدیم. ما ٥ صبح رسیدیم شمال و حدود ٧ صبح خوابیدیم. قبل از آن من مقداری مواد مصرف کردم و نمی‌دانم چقدر گذشته بود که احساس کردم فردی بالای سرم است. مجتبی سراغ موبایلم رفته بود. نمی‌دانم پیام‌ها یا تماس‌هایم را چک می‌کرد یا می‌خواست شماره دوستانم را از گوشی‌ام بردارد. من از این کار او خیلی عصبانی شدم و بر سر این موضوع با او دعوایم شد. همان لحظه چشمم به چاقوی روی مبل افتادو با آن چند ضربه به مجتبی زدم.

بعد چه کردی؟  مجتبی خون‌آلود روی زمین افتاد و دوست دیگرمان از سر و صدا بیدار شد. می‌خواستیم او را به بیمارستان ببریم اما نفس نمی‌کشیدو فرار کردیم.

با ماشین مقتول چه کردید؟  وقتی به تهران رسیدیم آن را در خیابانی در شرق تهران رها کردیم.

چرا خودت را معرفی نکردی؟  راستش را بخواهید می‌ترسیدم.

شغلت چیست ؟  من در کار تعمیرات موبایل بودم اما حالا به‌خاطر یک اشتباه سرنوشتم عوض شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید