• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 9 مرداد 1399
کد مطلب : 106338
+
-

الهامی: باید یک جام به هواداران تراکتور هدیه بدهیم

با هیچ بازیکنی مذاکره نکردیم/ پوکر پرسپولیس به‌خاطر ثبات تیمی بود

الهامی: باید یک جام به هواداران تراکتور هدیه بدهیم

امیرحسین اعظمی 

برخلاف خیلی‌ها که اعتقاد دارند حمایت‌های وزارت ورزش مسیر قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را هموار کرده، ساکت الهامی مدعی است ثبات تیمی قرمز‌های پایتخت باعث شده تا آنها برای چهارمین سال متوالی به جام برسند، نظری که شاید با نظر مالک باشگاه تراکتورسازی یکی نباشد! سرمربی تراکتورسازی در گفت‌و‌گو با همشهری درخصوص آخرین وضعیت تیمش صحبت کرده است.

  از نتایج تراکتور در هفته‌های اخیر راضی بوده‌اید؟
ما در شرایطی لیگ را شروع کردیم که بازی‌ها بیش از 3‌ماه تعطیل بود و البته در جریان هستید که تیم ما قبل از شروع مسابقات چه وضعیتی داشت ولی با این حال تلاش کردیم تا روند خوبی داشته باشیم. 4 بازی سنگین هم داشتیم، خصوصا بازی با استقلال، سپاهان و شهرخودرو که رقیبان مستقیم ما هستند و از این 3 بازی 5امتیاز گرفتیم. این برای ما مهم بود که برابر حریفان مستقیم خودمان کم امتیاز از دست بدهیم که خدا را شکر این اتفاق رخ داد.
  پس از تغییر و تحولات کمتر کسی فکر می‌کرد ساکت الهامی تا پایان فصل سرمربی تراکتور باشد. خودتان انتظار چنین نتایجی را داشتید؟
ما تیمی داریم که از بازیکنان باکیفیت تشکیل شده و اگر هم نتایج خوبی گرفتیم، به تلاش شاگردانم برمی‌گردد. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و تا پایان فصل به آن هدفی که داریم دست پیدا کنیم.
 تراکتور چقدر برای گرفتن سهمیه شانس دارد؟
ما 4 بازی مهم با پیکان، شاهین، ماشین‌ و فولاد داریم و باید بیشترین امتیاز را بگیریم. شاید برخی تصور کنند بازی‌های ما آسان است ولی اصلا اینطور نیست.
 جام حذفی را با چه هدفی دنبال خواهید کرد؟
فعلا تمام تمرکز ما روی لیگ است. ما ابتدا باید در لیگ سهمیه بگیریم تا خیال‌مان راحت شود. البته جام حذفی هم اهمیت خودش را دارد. ما هم امسال این هدف را داریم که یک جام به هواداران هدیه بدهیم و جام حذفی بهترین فرصت است تا با قهرمان کردن تراکتور آنها را خوشحال کنیم.
 می‌گویند تراکتور از حالا مذاکره با چند بازیکن سرشناس لیگ برتری را برای فصل آینده شروع کرده است. این موضوع را تأیید می‌کنید؟
خیر، ما با هیچ بازیکنی مذاکره نکردیم و اصلا زمان نقل و انتقالات هم مشخص نشده است. فعلا هیچ‌چیز در مورد فصل آینده از سوی سازمان لیگ مشخص نشده است و برای ما مهم این است که فصل جاری را با بهترین شرایط پشت سر بگذاریم.
 در مورد چهارمین قهرمانی پرسپولیس چه نظری دارید؟
من این قهرمانی را به یحیی گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس تبریک می‌گویم. در فوتبال ثبات تیمی بسیار مهم است و پرسپولیس هم در چند سال اخیر روی همین ثبات چند قهرمانی به دست ‌آورد و در نهایت پوکر کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید