• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 25 تیر 1399
کد مطلب : 104947
+
-

صدای استان‌ها

   فرسودگی ناوگان حمل‌ونقل ساوه
با توجه به اینکه اعلام شده است تاکسی‌ها باید 3 مسافر سوار کنند، اما در ساوه این امر صدق نمی‌کند و 95 درصد تاکسی‌ها بدون 4 مسافر حرکت نمی‌کنند، ضمن اینکه تعداد اتوبوس‌ها به شدت کاهش یافته و باید مدت‌ها در صف انتظار برای اتوبوس سوار شدن بمانیم.  
لیلا باغی از مرکزی

   بلاتکلیفی 10 ساله مسکن مهر آستانه اشرفیه
پروژه مسکن مهر آستانه اشرفیه 10 سال پیش به مردم پیش فروش شد و قرار بود یک ساله تحویل متقاضیان شود ولی با گذشت چندین سال هنوز خبری از تکمیل آن نیست و در بلاتکلیفی به سر می‌برد. این در حالی است که بیشتر مبلغ قراداد که 10 میلیون بود را همان سال اول از متقاضیان گرفتند و فقط 3 میلیون از آن باقی مانده بود. هر کجا که می‌رویم کسی جواب قطعی نمی‌دهد. تقاضا داریم نمایندگان مردم در مجلس این موضوع را پیگیری کنند.
سارا کاملی از گیلان

   لزوم نوسازی شبکه آب در قم
از شورای شهر قم و شهردار محترم درخواست می‌کنم معضل ترکیدگی نامحسوس لوله‌های انتقال آب و خطرات ناشی از آن را دست‌کم نگیرند. شبکه‌ انتقال آب فرسوده، بلای جان شهروندان شده و زیبنده‌ شهر قم نیست که مشکلات شهر به صورت مکرر امنیت جانی مردم را تهدید کند و شورای شهر و شهردار برای حل اساسی این مشکل اقدام نکنند.
شهاب ضرابی از قم

   تأخیر بیش از حد قطارهای قزوین- تهران
قطار مسیر قزوین به تهران، قرار بود تا پس از افتتاح پروژه چهاربانده کردن راه‌آهن قزوین به کرج که چندی پیش انجام شد، دسترسی مردم قزوین به تهران را ۴۰ دقیقه کوتاه‌تر کند اما نه تنها فاصله کوتاه‌تر نشد، بلکه توقف‌ها و تأخیرهای بیش از حد، مسافران و کارمندانی را که مجبورند هر صبح خود را به تهران برسانند، کلافه کرده است. گاهی این قطار برای عبور یک قطار باری ۴۰ دقیقه در آبیک و ۴۰ دقیقه در هشتگرد توقف می‌کند و در صورت اعتراض هم از مسافران می‌خواهند اگر عجله دارند با وسیله دیگری خود را به مقصد برسانند و از پس دادن وجه بلیت هم امتناع می‌کنند. این در حالی است که بهای بلیت قطار در این مسیر به شدت افزایش پیدا کرده است.
فرشاد اسماعیلی از قزوین

  به نام کشاورز، به کام دلال
لطفا به داد کشاورزان زحمتکش و مظلوم شهرستان باشت برسید.کود شیمیایی به اسم کشاورزان تولید و صادر می‌شود و فقط حواله‌های کاغذی بی‌اعتبار به کشاورز داده می‌شود، در صورتی که بار کامیون‌های ارسالی کودشیمیایی مستقیم در انبارهای دلالان خالی می‌شود و سپس به بهانه‌های واهی می‌گویند کود شیمیایی از طرف دولت به عاملان پخش داده نمی‌شود و کشاورز مجبور است کود 50 هزار تومانی که سهمیه خودش است را از دلال به مبلغ ۱۵۰ هزار تومان یعنی 3 برابر ارزش واقعی بخرد. لطفا از کشاورزان شهرستان باشت استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت کنید تا حق‌شان ضایع نشود. این کود الان به درد کشاورز می‌خورد نه یک ماه دیگر.
بهمن صدیقی از کهکیلویه و بویراحمد

این خبر را به اشتراک بگذارید