• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 19 تیر 1399
کد مطلب : 104463
+
-

شورش ایبرا علیه رونالدو

میلان بعد از کرونا و شایعه آمدن سرمربی آلمانی به تیم بزرگی تبدیل شده است

شورش ایبرا علیه رونالدو

زلاتان بعد از برد و کام‌بک 2-4مقابل یوونتوس ادعا کرد که اگر از ابتدای فصل به میلان آمده بود، الان این تیم قهرمان سری‌آ شده بود. او یک گل آفساید زد، یک پاس گل داد و یک پنالتی مشکوک را به ثمر رساند اما وقتی زمین را ترک می‌کرد، بازی 2-2بود. زلاتان در ادامه ادعاهای خدایی‌اش که او را نزد هواداران جالب نشان می‌دهد گفت: «من بازیکن، مربی و رئیس میلان هستم اما حیف که فقط به‌عنوان بازیکن دستمزد می‌گیرم». قبل از بازی هم پیولی گفته بود بازیکنان حریف و بازیکنان خودی از زلاتان ابراهیموویچ می‌ترسند. او خودش را با این جمله‌ها نزد دیگران ترسناک و مقتدر جلوه می‌دهد. ایبرا در 9بازی که برای میلان انجام داده در 8گل تأثیر مستقیم داشته؛ 5گل و 3پاس‌گل. عکسی هم شکار شده از خنده تمسخرآمیز او پشت‌سر کریستیانو رونالدو (هر دو یک گل زدند، زلاتان از روی یک پنالتی مشکوک و رونالدو سی‌امین گل فصلش از روی سوتی2 مدافع میلان). یک‌بار هم موقع کرنر یووه با پا به سر کریستیانو کوبید که داور می‌توانست پنالتی بگیرد. این نخستین بازی رونالدو پس از آن بود که در اینستاگرام نامزد فعلی‌اش را زیباترین زن جهان خواند و جورجینا هم عکسی از خودش با حلقه ازدواج منتشر کرد که شائبه ازدواج عنقریب آنها را مطرح می‌کرد.

  ایبرا علیه کریس
کریستیانو و زلاتان که روی هم 73سال سن دارند، بارها مقابل هم قرار گرفته‌اند و مهاجم سوئدی از هیچ فرصتی برای تحقیر همتای پرتغالی‌اش چشم‌پوشی نکرده که همواره جواب ستاره پرتغالی سکوت و نادیده گرفتن حرف‌های ایبرا بوده است. این چهاردهمین تقابل مستقیم 2بازیکن بود که رونالدو 5 برد و زلاتان 3برد روبه‌روی هم به‌دست آوردند (زلاتان در برد آخر فقط تا نتیجه تساوی در زمین بود) و مهم‌ترین رویارویی آنها به پلی‌آف جام‌جهانی2014برمی‌گردد که ستاره پرتغالی 3 گل و ستاره سوئدی 2گل زدند تا سوئد حذف شود. تعداد لیگ‌هایی که زلاتان برده، خیلی بیشتر است؛ 11در برابر 6 که این فصل می‌شود 7لیگ. آمار گل‌های عمر رونالدو845 و زلاتان 801گل در مقابل630 به 480پاس‌گل است.

  کرونا به میلان ساخت
این اتفاق و مدل جدید موهای کریستیانو برایش خوش‌یمن نبود. رونالدو در آخرین باخت 4گله یوونتوس، روبه‌روی این تیم بازی می‌کرد و به بوفون قیچی برگردان گل زده بود.
آخرین باری که میلان با 4 گل یووه را برد به سال1989برمی‌گردد که دوران طلایی میلان بود. از زمانی که شایعه سرمربیگری رالف رانگنیک به جای پیولی در میلان قوی‌تر شده، میلان همه را دارد می‌برد. در بازی قبلی 3 هیچ لاتزیوی مدعی قهرمانی را برده بود و حالا نوبت تیم بالادستی لاتزیو یعنی یوونتوس بود. بازی بعدی هم در هفته32یکشنبه شب (بامداد دوشنبه) با ناپولی است که با رهبری گتوزو بعد از فتح جام حذفی روزگار خوبی دارد. میلان بعد از قرنطینه به تیم دیگری تبدیل شده؛ همه بازی‌ها را می‌برد. غیراز لاتزیو و یووه، تیم‌هایی مثل رم (2-0) و لچه (1-4) دیگر قربانیان میلانی‌ها بودند و بازی با اسپال هم 2-2شد و این نتایج باعث شد میلان تا رده پنجم بالا بیاید. میلان در بازی برگشت مجموعا ٧ گل به تیم‌های اول و دوم جدول زده است و از ١۵ امتیاز ممکن ١٣ امتیاز کسب کرده. یوونتوس به خوردن 3 گل در چند دقیقه عادت دارد. سال1999در 5دقیقه، 3 گل از پارما دریافت کرده بود، سال2013،  3 گل از فیورنتینا در 4دقیقه و حالا از میلان همین تعداد گل در کمتر از 6دقیقه. البته یووه شانس قطعی قهرمانی اسکودتو در این فصل است و همچنان 7 امتیاز از نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده فاصله دارد. این باشگاه برخلاف میلان غایب در لیگ قهرمانان و متکی به سرمایه آمریکایی‌ها بودجه مناسبی هم در اختیار دارد. اخیرا با Cygame قرارداد چرب‌وچیلی بسته است. کمپانی Cygames بار دیگر روی پیراهن‌های یوونتوس آمده است. آنها همچنین با کونامی همکاری خواهند کرد. به‌این ترتیب پیراهن یوونتوس ۱۰۰ میلیون یورو ارزش دارد؛ ۵۱ میلیون آدیداس، ۴۲ میلیون جیپ و ۵ تا ۱۰ میلیون هم Cygames.

 بدل سوارس
در دومین باخت پیاپی لاتزیو که این تیم را از کورس قهرمانی سری‌آ دور نگه داشت، یکی از بازیکنان این تیم که از باخت به تیم ته‌جدولی لچه عصبانی بود، در دقایق پایانی مسابقه بازوی بازیکن حریف را گاز گرفت. این حرکت حتی برای لوییس سوارس، سلطان گازجهان با 2 گاز در دوران پیش از کمک‌داور ویدئویی هم قفل است. پاتریس، بازیکن 27ساله اسپانیایی به تاسی از الگوی خود در بارسا اقدام به گاز گرفتن بازوی جولیو دوناتی کرد. پاتریسیو گاباریون با نام مخفف پاتریس در تیم‌های پایه و بزرگسال بارسلونا هم سابقه عضویت دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید