• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 27 خرداد 1399
کد مطلب : 102776
+
-

صدای استان‌ها

  چهره نامناسب ورودی‌های دهدشت 
ورودی دهدشت از سمت طولیان، سوق،چرام و بهبهان سیمای بسیار نامناسب است و هر مسافری به محض ورود به این شهر با این چهره نامطلوب مواجه می‌شود. ورودی پیشانی هر شهری است و باید دارای نماد و نمایی در خور شأن و فرهنگ همان منطقه باشد. بهتر نیست مسئولان شهرداری به این مساله توجه بیشتری داشته باشند، حداقل این ورودی‌ها را زیباسازی کنند.
امیری از کهکیلویه و بویراحمد

  خشکی قنات روستای صدرا باد ندوشن 
مردم روستای صدرا باد ندوشن که در ۱۰۰ کیلومتری یزد با مشکل کم‌آبی مواجه هستند. حدود چهار سال پیش شرکت آب و فاضلاب چاهی را در حوزه آبی قنات و در شاهراه آن حفر کرد و این مساله باعث شده آب این روستا و روستای حسن آباد در حال خشک شدن باشد. مزارع کشاورزی و باغ‌های ما در حال نابودی است. اهالی روستا از مسئولان انتظار پیگیری و رفع مشکل اهالی این منطقه را دارند. 
جمعی از اهالی روستای صدرآباد ندوشن – یزد 

  تخریب خانه‌های قدیمی در سرکلاته
در روستای سرکلاته کردکوی بناهایی با قدمت ۱۰۰ تا ۱۵۰ ساله وجود دارد که به دلیل مدیریت نامطلوب در حال تخریب هستند. این منازل می‌توانست با مرمت و بازسازی هم بافت سنتی روستا را حفظ کند و هم موجب توسعه گردشگری دراین منطقه شود. اما در بی‌توجهی مسئولان خانه‌های روستایی قدیمی در حال از بین رفتن است. از میراث فرهنگی استان تقاضا داریم که به این موضوع ورود و مردم را به ترمیم و بازسازی این خانه‌های قدیمی ترغیب کند تا بافت قدیمی روستای سرکلاته مانند دیگر محله‌های قدیمی گرگان حفظ شود.
جمعی از اهالی روستای سرکلاته گرگان 

  چرا هرمزگان قرنطینه نمی‌شود؟
چرا با وجود آمارهای وحشتناک و رو به افزایش کرونا در هرمزگان، مسئولان برای قرنطینه شهرها و نجات جان مردم فکری نمی‌کنند؟ دقیقا از وقتی وضعیت استان سفید اعلام شد آمارها بیشتر و از وضعیت قرمز هم گذشته است. لطفا به فکر این مردم باشید. ما مردم هرمزگان خواستار قرنطینه مجدد هستیم.
احسان از بندرعباس 

این خبر را به اشتراک بگذارید