• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 30 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 101096
+
-

منهای فوتبال

  بدقولی اسپانسر بوکسوری که کولبری می‌کند
مهدی خسروی، بوکسور رده سنی امیدهای تیم ملی ایران که اواخر سال گذشته به‌واسطه کولبری‌هایش در ارتفاعات مرزی کشور خبرساز شده بود، دوباره با اتفاقی ناخوشایند به صدر اخبار بازگشت. ماجرا از این قرار است که بعد از منتشرشدن عکس‌های کولبری این مشتزن جوان، یک مؤسسه در نشست خبری به‌عنوان حامی مالی خسروی معرفی شد ولی تا امروز به تعهدات خود عمل نکرده است. مهدی خسروی در این مورد به ایسنا گفت: «طبق اخباری که به من رسیده گویا آقای داداشیان، مدیرعامل این مؤسسه را به‌خاطر مشکلاتی که ایجاد شده گرفته‌اند. با این حال من هیچ شکایتی از او ندارم، اما بهتر بود می‌توانستم ورزش خود را بدون دغدغه مالی ادامه دهم. چه پولی به من بدهند چه ندهند، من تمریناتم را پیگیری می‌کنم تا به هدف بزرگ خود برسم، ناراحتی از این اسپانسر ندارم.»

   ضربه مالی کرونا به اسکی
تعطیلی به‌خاطر کرونا، اگر از نظر مالی باعث شده هزینه برخی فدراسیون‌های ورزشی کمتر شود، فدراسیون اسکی را زمینگیر کرده است.سیدعبدی افتخاری، رئیس فدراسیون اسکی درباره ضررهای ویروس کرونا به این رشته ورزشی گفت: «متأسفانه در اوج فصل اسکی کرونا همه را درگیر کرد. در محیط سرد شیوع ویروس کرونا بیشتر بود. فصل اسکی خیلی خوبی داشتیم که آن را از دست دادیم. خیلی از فدراسیون‌ها در فصل زمستان فعالیت محدودی داشتند، اما در اسکی ما در اوج نمودار فعالیت بودیم. تمامی پیست‌های اسکی تعطیل شدند و ضرر زیادی به آنها وارد شد.»

   دوراهی بنا و نوروزی در فدراسیون کشتی
سومین سمینار عمومی هیأت‌های کشتی سراسر کشور در حالی 2روز پیش به‌صورت ویدئوکنفرانس در فدراسیون کشتی برگزار شد که امید نوروزی در این جلسه به‌عنوان مهمان ویژه حضور داشت. امید نوروزی دیروز هم در فدراسیون حضور داشت و این موضوع شائبه حضورش به‌عنوان مدیر تیم ملی کشتی فرنگی را تأیید کرد. البته پیش‌تر حضور امید نوروزی به‌عنوان مدیرفنی کشتی فرنگی توسط سخنگوی فدراسیون تکذیب شده بود.به‌نظر می‌رسد مانع بزرگ بر سر راه همکاری نوروزی با فدراسیون کشتی، محمد بنا باشد. نوروزی و بنا رابطه خوبی با هم ندارند. تیرگی رابطه این‌دو به اندازه‌ای است که برخی معتقدند فدراسیون کشتی اگر بخواهد به نوروزی پیشنهاد همکاری بدهد، باید قید بنا را بزند.

این خبر را به اشتراک بگذارید