• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 21 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100310
+
-

صدای استان‌ها

صف‌های طولانی تهیه شکر در روزهای کرونایی
با توجه به اینکه در روزهای ماه مبارک رمضان، مصرف شکر دوچندان می‌شود، سودجویان از بازار پرتقاضا استفاده کرده‌اند و قیمت این محصول افزایش یافته است. هرچند  عرضه شکر یارانه‌ای کمی از بار این گرانی می‌کاهد، اما در روزهایی که توصیه می‌شود کمتر از خانه خارج شویم و از تجمعات بی‌مورد بپرهیزیم، آیا نباید تدبیری اندیشیده شود که مردم مجبور نباشند، زمان زیادی را در صف‌های طولانی دریافت شکر ارزان سپری کنند؟ در شهرستان کارون برای تهیه شکر باید در صف‌های طولانی ایستاد که البته توزیع آن هم تنها 5 کیسه و با محدودیت همراه است که در نهایت، به تعدادی از شهروندان نمی‌رسد.

یک شهروند از کارون خوزستان  

عقب‌نشینی‌های بلوار میرسیدعلی همدانی چه شد؟
تکمیل نشدن طرح‌های عقب‌نشینی‌ها در بلوار میرسیدعلی همدانی در همدان باعث شده چهره این منطقه بسیار بدمنظر باشد؛ زیرا در هر چند صدمتر یک قسمت عقب‌نشینی شده و قسمتی دیگر خیر. از شهرداری تقاضا می‌شود این وضعیت شهر را سامان دهد.
برزو تقوی از همدان

آب سرخون آلوده است
آب روستای سرخون مدت‌هاست با نفت مخلوط شده است. این آب مورد استفاده مردم و حتی واحدهای تولیدی شیلات است و مشکلات بهداشتی زیادی را به وجود می‌آورد. لطفا مسئولان این موضوع را بررسی کنند و نسبت به حل آن، چاره‌‌ای بیندیشند.  
جمعی از اهالی روستای سرخون بندرعباس
مطالبه مردم انارور
چرا استانداری مازندران، به مشکل محرومیت‌های روستای انارور رسیدگی نمی‌کند؟ تنها زمانی به این منطقه توجه می‌شود که سیل و طوفان به مردم خسارت بزند. نه آسفالت داریم و نه پلاک‌کوبی و آب شرب به‌درستی تامین نمی‌شود.
محمد آقایی از انارور نوشهر

تمرکز خدمات پزشکی در خیابان ولیعصر
بسیاری از ارائه‌کنندگان خدمات پزشکی در خیابان ولیعصر گرگان حضور دارند و به همین دلیل، شاهد ترافیک روزانه وحشتناک در این منطقه هستیم. بسیاری از مردم شهرهای دیگر نیز برای استفاده از این خدمات به این منطقه می‌آیند و زمان ترددشان ممکن است ساعت‌ها طول بکشد. چرا فکری برای رفع این ترافیک و تمرکززدایی مطب‌ها از این منطقه نمی‌شود تا مردم کمی نفس بکشند.
رضا امجدی از گرگان

این خبر را به اشتراک بگذارید