• جمعه 8 دی 1402
  • الْجُمْعَة 16 جمادی الثانی 1445
  • 2023 Dec 29

10دستاورد دولت

در سفر رئیس‌جمهوری به قم چه گذشت؟
قم روز گذشته میزبان رئیس‌جمهوری بود. سیدابراهیم رئیسی، با هدف شرکت در سیزدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به قطب مذهبی ایران رفت و در ادامه زائر حرم حضرت معصومه س شد و با مردم و تولیت آستانه مقدس دیدار داشت.
پیکر شهید سید رضی با حضور پرشور مردم تشییع شد

بیعت مردم

پیکر مطهر شهید سیدرضی موسوی صبح دیروز با حضور پرشور مردم ایران و جمعی از مسؤلان لشکری و کشوری از میدان امام حسین‌ ع تشییع و در صحن شهدای آستان مقدس امامزاده صالح ع به خاک سپرده شد.

شهادت سید رضی اثبات ضعف صهیونیست‌ها

بیش از 80 روز از اجرای عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد. از فردای اجرای این عملیات بزرگ، رژیم صهیونیستی بمباران‌ها و جنایت‌های خود علیه مردم غزه را شروع کرد که شامل تخریب ساختمان‌ها، کشتار بانوان و کودکان و حتی بمباران بیمارستان‌ها و جلوگیری از ورود کمک‌های بشردوستانه بوده است.

تجهیزات پتروشیمی در آستانه خودکفایی 100درصدی

امروز روز صنعت پتروشیمی است؛ صنعتی که 95درصد صنایع دیگر جهان به آن وابسته است.

چراغ سبز به گرانی اینترنت

شهروندان برای فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان اهدایی دولت، از ۱۲دی‌ماه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی اینترنتی my.gov.ir مراجعه و شماره پیش‌فرض خود را انتخاب کنند.

سرلشکر سلامی: انتقام خون سیدرضی چیزی جز نابودی اسرائیل نخواهد بود

مراسم تشییع شهیدسیدرضی موسوی در میدان امام حسین ع با سخنرانی سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد و زینب سلیمانی، فرزند سردار دل‌ها نیز چند دقیقه در جایگاه قرار گرفت.
گفت‌وگو با مجید یوسفی، بازیگر سریال «مگه تموم عمر چند تا بهاره» که خوب درخشیده

خدا کند کسی شبیه نیما نباشد!

مجید یوسفی، با موهای فرفری و ریش نسبتا بلندش در مجموعه «مگه تموم عمر چند تا بهاره» به‌عنوان یکی از نقش‌های اصلینیما خوب درخشیده و به یک چهره سینمایی تبدیل شده ‌است.از جمله هنرمندان خلاق و پرتوان تئاتر است که سال‌ها خاک صحنه خورده و در نمایش‌های بسیاری ایفای نقش کرده است.