• دو شنبه 14 آذر 1401
  • الإثْنَيْن 11 جمادی الاول 1444
  • 2022 Dec 05

بیمه به نفع مردم ارزان می‌شود

وضع عوارض بر خدمات بیمه‌ای با انتقادهای جدی مواجه شده و انعکاس این انتقاد در همایش سالانه بیمه و توسعه، راه را برای ارزان‌سازی خدمات بیمه‌ای به‌ویژه بیمه شخص ثالث برای مردم هموار می‌سازد.

قربانی داخلی با فراخوان خارجی

اعلام فراخوان‌ برای ادامه اغتشاشات ازسوی جریان‌های معاند در شرایطی ادامه دارد که پشت‌پرده طرح‌ریزی‌ها برای به خیابان کشاندن مردم حکایت از آن دارد که عده‌ای با بهره‌مندی از امکانات مالی و حمایت‌های رسانه‌ای، در حال تشویق مردم برای آمدن به خیابان هستند و این در شرایطی است که خود آنها نه‌تنها حاضر به پرداخت هزینه‌ای در این زمینه نیستند، بلکه از راه دور جوانان را برای ایجاد بلوا و آشوب، تهییج می‌کنند.

پیشنهاد خیرخواهانه برای براندازی

مخاطب این متن براندازها هستند. اگر به هر دلیل تصمیم به براندازی دارید، این پیشنهاد را جدی بگیرید؛ واقعا صادقانه و خیرخواهانه است.

افزایش جمعیت یوزهای آسیایی ایران

4دسامبر13 آذر در تقویم کشورها به‌عنوان روز جهانی یوزپلنگ نامگذاری شده تا برای حمایت و حفاظت از این گونه کمیاب و ارزشمند، نگاه‌ها بیش از پیش جلب شود. هم‌اکنون 7500قلاده یوزپلنگ در جهان زندگی می‌کنند که براساس آمار سایت جهانی حفاظت از یوزپلنگ‌ها، طی 100سال اخیر، 90درصد جمعیت یوزهای جهان از بین رفته‌اند.

حضور مشاهیر در خیابان‌های تهران

تماشای تندیس 4متفکر بزرگ ایرانی ابوعلی‌سینا، عمرخیام، ابوریحان بیرونی و زکریای رازی که در وین و مقابل سازمان ملل نصب شده است، سبب وجد و غرورمان می‌شود و شاید بارها آرزو کردیم کاش امکانی فراهم می‌شد تا کنار تندیس این بزرگان عکس یادگاری بگیریم.

همراه بی‌خانمان‌ها تا گرم‌خانه

فصل پاییز به آخرین روزهای نزدیک می‌شود و کاهش یکباره 8درجه‌ای دمای پایتخت سبب شد تا سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برای خدمت‌رسانی مطلوب به بی‌خانمان‌ها اجرای طرح «حامی شهر» را عملیاتی کند.

آمار و ارقام بیشترین پیام‌های مردمی به شهرداری

در همشهری آنلاین بخوانید

حماسه‌نگار جبهه‌ها