• چهار شنبه 20 مهر 1401
  • الأرْبِعَاء 16 ربیع الاول 1444
  • 2022 Oct 12

10دروغ بزرگ

تحرکات تبلیغاتی دشمن و تلاش آنها برای اثرگذاری بر افکارعمومی غیرطبیعی نیست. راهبرد «فتح کشورها بدون خونریزی» با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای دیرزمانی است به‌عنوان یکی از محوری‌ترین سیاست‌های «جنگ نرم» علیه کشورمان در فضای سایبری و رسانه‌ای دنبال می‌شود.

5 نعمت در اغتشاشات اخیر

بلا برای مومن نعمت است؛ به شرط آنکه از ظاهر عبور کنیم و صحنه را حکیمانه ببینیم. روایت داریم از امام‌صادق علیه‌السلام که بلا برای مومن موجب بیداری و اصلاح است.

دشمن در آشوب‌های اخیر به دنبال چه بود؟

هرچه از آشوب‌های این سه هفته که به بهانه مرگ مهسا امینی آغاز شد، می‌گذرد زوایای پنهان این فتنه طراحی شده دشمن روشن‌تر می‌شود.

پشت‌پرده اغتشاشات در سنندج

وزیر کشور با اشاره به برخی اغتشاشات در سنندج و ایجاد مزاحمت برای مردم گفت: مردم نگران نباشند، نیروهای قدرتمند امنیتی و انتظامی، همچنان‌که تاکنون با اغتشاشگران برخورد کرده‌اند، بازهم برخورد خواهند کرد و آشوبگران و ضدانقلاب را سرجای خود می‌نشانند.
وزیر اقتصاد در پاسخ به دغدغه اینترنتی فعالان اقتصادی:

دولت از کسب‌وکارهای اینترنتی حمایت می‌کند

تغییر کیفیت اینترنت تأثیر مستقیمی بر عملکرد کسب‌وکارهای اینترنتی دارد. آنگونه که وزیر امور اقتصادی و دارایی می‌گوید: دولت بسته‌هایی برای حمایت از فعالان اقتصادی آسیب‌دیده در دوره قطعی و کندی اینترنت تهیه کرده است که به‌زودی نهایی خواهد شد و این می‌تواند خبر خوبی برای فعالان اقتصادی باشد.

دارویار یاریگر مردم

جذاب‌سازی‌ پیام‌رسان‌های بومی

4مشوق دولت در حمایت از تولید و اشتغال