• پنج شنبه 2 آبان 1398
  • الْخَمِيس 24 صفر 1441
  • 2019 Oct 24

توسعه درگرو تعامل با دنیاست

حسن روحانی، رئیس‌جمهور با بیان اینکه باید روابط خود را با جهان روان کنیم به‌نحوی که بتوانیم کالاهای خود را با برند ایرانی صادر کرده و بازارهای کشورها را فتح کنیم، گفت: مسیر و راه پیشرفت و توسعه کشور کاملا مشخص و روشن است، باید اجازه دهیم که تحول بزرگی در کشور ایجاد شود تا شرایط بهتری داشته باشیم.
گفت‌وگو با استاد علی نصیریان، بازیگر هزار نقش سینما، تئاتر و تلویزیون ایران

بودن کنار مردم لذتبخش است

تاریخ سینما و تئاتر ایران چند نفر مثل او دارد؟ مثل او که استاد علی نصیریان بنامندش و او را یکی از طلایه‌داران شکل‌گیری هنرهای نمایشی ایران بدانند. از نوجوانی خاک صحنه تئاتر خورده است و دست پر به سینما و تلویزیون آمده و در این بخش‌ها هم وزنه سنگینی میان هنرمندان است.

شهروندان و ذهن‌خلاق

بی‌گمان، سرمایه اصلی تهران «شهروندان» و «فکر خلاق» است.

نقش‌آفرینی به سبک دانش‌آموزی

شاید بتوان برای آموزش و پرورش، 2هدف بنیادی و عمده «فردی‌سازی‌» و «جامعه‌پذیری» را درنظر گرفت.

تحمیل هزینه‌های سنگین انتقال آب خزر

کمتر از 2 هفته بعد از اعلام موافقت و امضای رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با انتقال آب خزر به کویر مرکزی، همایش منطقه‌ای «هم‌اندیشی و بررسی چالش‌های انتقال آب از شمال کشور» روز گذشته با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس، استادان دانشگاه و تشکل‌های زیست‌محیطی، منابع طبیعی و تولیدی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار شد.

افزایش 40درصدی پذیرش در گرمخانه‌ها

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از افزایش 30درصدی واحدهای گشت به دنبال بارش باران و کاهش دمای هوا در 48ساعت گذشته خبر داد و گفت: سه‌شنبه شب، پذیرش گرمخانه‌ها 40درصد افزایش یافت.
گزارش‌همشهری از حال‌و‌هوای رقابت انتخابات‌شوراهای دانش‌آموزی، وعده‌های دانش‌آموزان در مدرسه، برگه های تبلیغ و...

تمرین دمکراسی در مدرسه

صبح نخستین روز آبان است، هوا بالاخره در تهران کمی سرد شده و باران نم‌نم می‌بارد، اما صف رای‌گیری در حیاط مدرسه طولانی است.

فصل اعتراض

زیان 35هزار میلیارد تومانی خودروسازان