• شنبه 15 دی 1397
  • السَّبْت 27 ربیع الثانی 1440
  • 2019 Jan 05

ارثیه وزیر برای دولت

استعف0ای وزیر به0داشت سرانجام روز پنجشنبه از سوی رئیس‌جمهور پذیرفته شد و حسن قاضی‌زاده هاشمی صندلی خود را فعلا به سعید نمکی به‌عنوان سرپرست این وزارتخانه داد تا با معرفی وزیر جدید به مجلس تکلیف مدیریت این وزارتخانه در روزهای آینده روشن شود.

آرزوی استاد به ثمر نشست

روزی که بم زیر آوار دفن شد، نگاه دنیا متوجه این شهر تاریخی در دل کویر بود.

مردم‌سالاری دیجیتالی

دولت الکترونیک یک فرایند و مسیر طولانی است. الکترونیکی شدن دولت‌ها یکباره پدید نمی‌آید، بلکه فرایندی است که در آن دولتی مراحل و چرخه‌ای از بلوغ را طی می‌کند؛ مسیری که در آن از ساده‌ترین ویژگی، یعنی حضور در وب، آغاز شده و به بالاترین سطح یعنی مشارکت اجتماعی ختم می‌شود.

وزیر‌آینده و 3راهکار پیش‌رو

اهداف و مسئولیت‌های وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همانطور که از نامگذاری آن پیداست در 3حوزه آموزش، بهداشت و درمان تعریف شده است که در طول حداقل 3دهه گذشته تمام تلاش‌های این وزارتخانه معطوف به این حوزه‌ها بوده است.

دفاع از اعتبار مجلس

علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی و محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در سخنرانی خود در همایشی که به نقش مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره داشت؛ از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به‌عنوان پدر تقنین و مؤسس قانونگذاری در کشور یاد کردند.
بهزاد نبوی در اجلاس مجمع عمومی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران از برجام و دستاوردهای دولت روحانی دفاع کرد

برجام فدای ماجراجویی‌ها شد

بهزاد نبوی، وزیر صنایع در دوران جنگ تحمیلی و فعال‌ سیاسی اصلاح‌طلب گفته است به‌دلیل تندروی‌ها و ماجراجویی‌های داخلی نتوانستیم از امکانات برجام استفاده کنیم.

کارآگاهان در جست‌وجوی عامل‌# بو