• دو شنبه 10 دی 1397
  • الإثْنَيْن 22 ربیع الثانی 1440
  • 2018 Dec 31

ورزش زنان؛ 2 خبر خوش در یک روز

وزیر ورزش می‌گوید دیگر مانعی برای ورود زنان به استادیوم‌ها وجود ندارد؛ فدراسیون فوتبال هم دیروز خبر دادکه تیم فوتبال زنان برای اولین بار در زمین اصلی استادیوم آزادی به میدان می‌رود
پای زنان به چمن سبز استادیوم آزادی باز می‌شود؟ شاید باورکردنی نباشد اما زنان نه‌تنها در 40سال گذشته برای حضور در استادیوم و تماشای تیم‌های فوتبال محبوبشان مشکل داشته‌اند که حتی در هیچ‌یک از این سال‌ها نتوانسته‌اند در این استادیوم به میدان هم بروند.
مشکلات تهران در دیدار رئیس‌مجلس و شهردار تهران بررسی شد

مذاکره برای‌حل 2مشکل و تصویب 3‌لایحه

آلودگی هوا و ترافیک شهردار تهران را به مجلس کشاند. پیروز حناچی روز گذشته به دیدار رئیس مجلس رفت تا در مورد مسائل پایتخت با او گفت‌و‌گو کند.

ما مردم را فراموش کرده‌ایم

هر چه جلوتر می‌رویم، مردم را بیشتر فراموش می‌کنیم. آنها را کمتر در سرنوشتشان مشارکت می‌دهیم.

خطر خصوصی‌سازی‌ آموزشی

از سال‌ها پیش کارشناسان حوزه آموزش، دولت‌های مختلف را متهم به‌خصوصی‌سازی‌ و کالایی‌سازی‌ آموزش‌و‌پرورش کرده‌اند و دولت پاسخی جز انکار و کتمان نداشته چراکه این سیاست برخلاف قانون اساسی جمهوری اسلامی و اعلامیه جهانی حقوق بشر است و واکنشی جز این انتظار نمی‌رود.
باحکم رهبر معظم انقلاب اسلامی

آیت‌الله آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شد

رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی آیت‌الله آملی لاریجانی را به‌عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فقهای شورای نگهبان منصوب کردند.

دولت به اندازه مسئولیت هایش‌اختیار ندارد

اگر مواضعش را به پای حزب متبوعش - حزب کارگزاران سازندگی- هم بگذاریم حداقل در سیاست‌ها و خط‌مشی‌ها تحول داشته‌اند؛ از بدنه دولت سازندگی برآمده‌اند و همچنان که مشی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پدر معنوی آنها بود فعال و تأثیرگذار باقی مانده‌اند.

روح خدا به خدا پیوست

فروردین: نفس‌های جنگ در سال آخر به شماره افتاده و امام‌خمینیره در پیام نوروزی خود می‌گوید: «تحمل 8سال فشار و سختی فقط برای اسلام عزیز بوده است».
گفت‌وگوی همشهری با دختری که 2شبانه‌روز در ارتفاع 3700متری دارآباد برای زنده‌ماندن تلاش کرد

چشم در چشم گرگ‌ها

«در ارتفاع 3700متری درحالی‌که 50متر سقوط کرده و مصدوم شده بودم، 2گرگ بزرگ به سراغم آمدند اما شانس با من یار بود که هیچ کاری به من نداشتند.» این بخشی از حرف‌های دختر کوهنوردی است که چند روز قبل قصد داشت از تیغه‌های دارآباد به توچال صعود کند اما برف و کولاک غافلگیرش کرد و او را تا یک‌قدمی مرگ کشاند.

تیرخلاص به پیکر نحیف شهرداری