• پنج شنبه 22 آذر 1397
  • الْخَمِيس 4 ربیع الثانی 1440
  • 2018 Dec 13

تقویت اقتصاد کشور

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در دیدار جمعی از خانواده‌های شهیدان دفاع‌مقدس و مدافع حرم و دفاع از مرزها و امنیت، بازآفرینی روحیه شجاعت و شهادت در نسل جوان مؤمنِ انقلابی امروز را «معجزه انقلاب» برشمردند.

یک‌«حقیقت» به نام ازدحام

ازدحام؛ این کلمه ظاهرا کلیدواژه محبوب دبیران جشنواره‌های سینمایی کشور است. آنها می‌خواهند رونق را به رخ بکشند و البته در انجام این مهم لااقل در نمای اول بسیار موفق هستند اما وقتی داستان برگزاری جشنواره‌ها با دقت بیشتری تحلیل شود یک نکته مهم و از قلم افتاده به چشم می‌خورد؛ کیفیت.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و یک جامعه‌شناس در گفت‌وگو با همشهری بررسی کردند

کوچ از روستاها به شهرها در پیش است؟

ایجاد موج سوم مهاجرت روستاییان به شهرها هشداری بود که مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان آن را اعلام کرد و هشدار داد چنانچه مسئولان گوش خود را برای شنیدن مشکلات روستاییان و عشایر تیز نکنند با موج دیگری از مهاجرت روبه‌رو خواهیم شد.

شهرهوشمند و پایان مدیران سنتی

وقتی شناخت، علاقه، آینده‌نگری و آشنایی با مدیریت هوشمند در هم آمیخته باشد، پله‌های ترقی را دونه‌دونه نمی‌روی بالا، بلکه با پله برقی طی می‌کنی.

درخواست‌های جدید برای رفع فیلتر‌توییتر

با پیوستن وزیر نفت به توییتر،معاون رئیس جمهوری هم خواستار اضافه شدن نامش به امضا‌‌کنندگان نامه رفع فیلتر این شبکه اجتماعی شد
یک روز پس از گزارش همشهری درباره وضعیت فیلترینگ در کشور و کمرنگ شدن نقش دولت در تصمیم‌گیری در این رابطه، پیوستن بیژن زنگنه، وزیر نفت به توییتر باعث شد تا ماجرای فیلترینگ این شبکه اجتماعی به‌صورت ویژه بار دیگر داغ شود.

یک نیمروز وقت داشتم تا نقدنویس مطبوعات شوم

نام احمدرضا دالوند با گرافیک مطبوعاتی پیوند خورده است.

خودرو هست، اما گران است

در 4‌ ماه گذشته قیمت برخی خودروهای داخلی متاثر از توقف فروش‌های فوری و تأخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی به مشتریان افزایش یافته اما مشاهدات خبرنگار همشهری در مراکز فروش خودرو در جاده مخصوص کرج و همچنین نمایشگاه‌های سطح شهر تهران نشان می‌دهد این روزها انواع خودروهای داخلی و خارجی در برخی مراکز خاص با قیمت روز بازار به تعداد بالا عرضه می‌شود.
مروری داشته‌ایم بر مهم‌ترین صفحه‌های اول روزنامه همشهری

هزاران صبح با شما

از بین هزاران صفحه نخست همشهری که از پس این سال‌ها هر صبح پای دکه‌های مطبوعاتی پیش چشم خوانندگان قرار گرفت

همه می‌دانند؛ نامزد دریافت 8جایزه‌گویا