• چهار شنبه 23 آبان 1397
  • الأرْبِعَاء 5 ربیع الاول 1440
  • 2018 Nov 14

پولشویی؛ انکار، واقعیت

مخالفان FATF حملات خود به وزیرخارجه را که گفته است پولشویی درکشور واقعیت است شدت بخشید ند
حرف‌های صریح و بی‌پرده اخیر محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه در مورد وجود پولشویی در کشور به کام منتقدانش و البته مخالفان تصویب FATF خوش نیامده و به محور مجادله جدید موافقان و مخالفان پیوستن ایران به گروه وی‍ژه اقدام مالی در بهارستان بدل شده است.
شورای شهر شصت‌و‌دومین شهردار تهران را انتخاب کرد

حناچی شهردار تهران شد

تهران شهردار جدیدی دارد؛ شهرداری که چهره علمی‌اش بر چهره سیاسی‌اش می‌چربد. او در مقام یک استاد دانشگاه پیش از این دیدگاه‌های نوآورانه بسیاری داشت و حالا بر کرسی شهرداری نشسته ‌است.

گزارش به مردم

روز گذشته، شورا شهردار جدید پایتخت را انتخاب کرد و با توجه به عدم‌تداوم حضور 2شهردار پیشین در شهرداری - البته به دلایلی خارج از اراده شورا - انتخاب سوم از میزان حساسیت بالاتری برخوردار بود.

راز پول‌های‌کثیف و معاملات سیاه

پول‌های کثیف خطری بزرگ برای جهان هستند و این پول‌ها در قوانین ناظر بر پولشویی تعریف‌شده هستند ازجمله پول یا درآمدی که ناشی از فرار مالیاتی به‌دست می‌آید یا پول‌های ناشی از معاملات سیاه شامل تجارت مواد‌مخدر، سلاح و قاچاق انسان و جنبه دیگر این پول‌های کثیف به درآمدهای ناشی از ارتشا و زورگیری و نظایر آن برمی‌گردد.

هشدار تعلیق فوتبال ایران سانسور شد

گزارش اختصاصی همشهری از دلایل جلوگیری از پخش گفت‌وگوی عادل فردوسی‌پور با رئیس فیفا.

داغ بر داغ زلزله

نارین از زلزله وحشت داشت. حکایت بم را بارها از همسایه‌اش شنیده بود. برایش مثل روز روشن بود اگر تقدیر به دست زمین بیفتد، هزاران زنده پا به دنیای مردگان می‌گذارند.

حمله توییتری ترامپ به مکرون

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، خیلی زود جواب کنایه‌های امانوئل مکرون همتای فرانسوی خود را داد و با الفاظی تحقیرآمیز، عملا درخواست برکناری مکرون را مطرح کرد.
مروری بر 6داستان شاخص ایرانی که به فیلم برگردانده شده‌اند

شب‌نشینی باشکوه

در فقدان اقتباس سینمایی از آثار ادبی به‌عنوان سنتی پایدار چیزی که از دیرباز در هالیوود وجود داشته، داستان ادبیات معاصر و سینمای ایران بیشتر براساس روابط و علایق شخصی شکل گرفته و پیش رفته.