• دو شنبه 23 مهر 1397
  • الإثْنَيْن 4 صفر 1440
  • 2018 Oct 15

مسیرهای نشت سوخت قاچاق

همشهری در سومین گزارش خود قاچاق نفت کوره و گازوئیل از نیروگاه‌ها و سکوهای نفتی را بررسی‌می‌کند
انبارهای مخفی، شیلنگ، خطوط لوله پنهان، دبه، بشکه 220لیتری، لنج، شناور، کشتی، الاغ و قاطر، باک‌های غیراستاندارد کامیون‌ها، اتوبوس‌ها و وانت‌های دارای تانکرهای 200لیتر ازجمله ابزارها و وسایلی‌اند که برای قاچاق سوخت به‌کار برده می‌شوند.

تهران زنانه‌‌تر می‌شود

شروع به‌کار شورای شهر پنجم در کشور شگفتی‌های بسیاری داشت. یکی از مهم‌ترین شگفتی‌ها، آغاز به‌کار شهرداران زن در مناطق دوردست کشور بود.

زیر تیغ

مدیران صدا و سیما به بهانه پخش مسابقات کم اهمیت لیگ ملت‌های اروپا، برنامه پربیننده 90را امشب از کنداکتور خارج کرده‌اند. آیا آنها حواسشان هست چه بلایی دارند بر سر تلویزیون می‌آورند؟

نخستین کنسرتم را خیابانی برگزار می‌کنم

گپ و گفتی با حسین زمان که پس از 16سال ممنوعیت به تازگی مجوز آلبوم جدیدش را دریافت کرده است
حسین زمان با اینکه 16سال است، فعالیت هنری نداشته اما به‌عنوان یکی از نخستین خوانندگان پاپ در دهه 70 هنوز هم در یاد و خاطر خیلی‌ها باقی مانده است.

دفاع از آزادی

«ما این حقایق را بدیهی می‌انگاریم که همه انسان‌ها برابر آفریده شده‌اند و آفریدگارشان حقوق سلب‌‌ناشدنی معینی به آنها اعطا کرده ‌است که حق زندگی، آزادی و جست‌وجوی خوشبختی از جمله آنهاست.»
مذاکره ایران و آمریکا از کجا شروع شد؟

ایران- آمریکا از روی صحنه تا پشت پرده

عمر انقلاب ایران به یک‌سال نرسیده بودکه قرار شد هیأتی از ایران برای شرکت در بیست و پنجمین سالگرد انقلاب الجزایر راهی این کشور شود. مهم‌ترین اتفاقی که در 10آبان58در این نشست رقم خورد نه مربوط به الجزایر بود،نه انقلاب این کشور بلکه این بزرگداشت، ‌حاشیه‌ای پر‌رنگ‌تر از متن را برای ایران و آمریکا ثبت کرد.

با مردم