• سه شنبه 3 مهر 1397
  • الثُّلاثَاء 14 محرم 1440
  • 2018 Sep 25

مشق مهربانی

در روزهایی که «دلار»، «سکه» و «گرانی» به پربسامدترین واژه‌های گفت‌وگوهای مردم در کوچه و بازار تبدیل شده، به تناوب از اثرات التهابات ارزی اخیر در بازارهای مختلف دیگر هم سخن گفته می‌شود
24شهید حادثه تروریستی، روی دستان مردم اهواز تشییع شدند

سوگ ایران دربدرقه شهدای ترور

سرباز، پاسدار، روحانی، جانباز و عموم مردم اهواز دیروز به مراسم تشییع شهدای ترور رژه 31شهریورماه آمده بودند؛ قشرهای متعددی از مردم قربانی تیراندازی بی‌محابای تروریست‌ها در نخستین روز هفته دفاع‌مقدس بودند و نمایندگانی از همه آنها به مراسم سوگواری شهدا آمده بودند.

مأموریت خطیر روحانی در نیویورک

سفر دکتر روحانی به نیویورک در مقایسه با سفرهای قبلی وی به سازمان ملل، تفاوت‌های بارز و مشخصی دارد و حتی شاید بتوان گفت، این سفر یکی از معدود تحرکات دیپلماتیک ایران به شمار می‌رود که می‌تواند بازتاب‌های پراهمیتی را برای کشور صلح و پایداری در سطوح منطقه و جهان در بر داشته باشد.

کارت سوخت انتخاب بین بد و بدتر

رشد قاچاق سوخت و جست‌وجوی سازوکارهای مقابله با این پدیده، استفاده از کارت هوشمند سوخت را ضروری کرده است.

فراتر از زندگی مثل همینگوی، مالرو، مارکز و شاملو

اهمیت زنده‌بودن رسانه‌ها به زندگی‌کردن پویای آنان است و عظمت آنان به فراتر رفتن از خود زندگی است؛ این را همینگوی، مالرو، مارکز و آقای شاملو هم می‌دانند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مدال‌آوران ایران در بازی‌های آسیایی:

گوشمالی سختی به عوامل بزدل حادثه تلخ اهواز خواهیم داد

جمعی از ورزشکاران مدال‌آور و غرورآفرین کشورمان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی ظهر روز گذشته با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

کاهش زور ریال

برکناری شهردار به علت بازنشستگی قانونی نیست