• شنبه 19 خرداد 1397
  • السَّبْت 25 رمضان 1439
  • 2018 Jun 09

خروش برای قدس

مردم بیش از 900شهر کشور مراسم روز جهانی قدس را در آخرین جمعه‌ماه رمضان برگزار کردند. این راهپیمایی در برخی شهرهای هند، عراق، بحرین، سوریه و یمن نیز برگزار شد.

فرهنگ فرسایی ره‌آورد بهسازی کالبدمحور

توسعه شهرنشینی در ایران در چند دهه گذشته همراه با تغییرات جمعیتی، فرهنگ فرسایی را در کشور به همراه داشته است. این فرسایش طی دهه‌های گذشته به حاشیه‌نشینی و ناکارآمدی بافت‌های میانی ازیک سو دامن زده است.

لزوم استفاده مجدد از پساب‌ها

حدود 85درصد کل مصارف آب در ایران، مربوط به بخش کشاورزی است درحالی‌که بخش صنعت حدود 7درصد و آب شرب حدود 8درصد کل مصارف آب را تشکیل می‌دهند بعضی از منابع، 91درصد مصارف کشاورزی، 2درصد مصارف صنعتی و 7درصد مصارف شرب را اعلام کرده‌اند.

نه آمریکا رئیس اوپک است نه روسیه

3سال و نیم پیش بود. ماه پایانی پاییز سال1393. علی النعیمی، وزیر نفت وقت عربستان سعودی، با مشارکت متحدانش جلوی کاهش تولید‌ نفت سازمان اوپک را گرفت تا مجموع تولید اعضای این سازمان در سقف ۳۰ میلیون بشکه در روز تثبیت شود.

صف‌آرایی دیپلمات‌ها، احتیاط سرمایه‌گذاران

موافقان و مخالفان برجام به تلاش‌های خود شدت بخشیده‌اند؛دیپلمات‌ها برای نجات برجام از مهلکه‌ای که رئیس جمهور آمریکا ساخته است، صف‌آرایی کرده‌اند. از سویی دیگر شرکت‌های بزرگ تجاری با احتیاط به آینده نگاه می‌کنند.

ارتقای شاخص زیست‌پذیری شهر با محوریت محله‌ها

فعالیت‌های شهرداری تهران در تعطیلات شهر ادامه داشت. به گزارش همشهری، شهردار تهران در این روزها در چند جلسه حاضر شد اما مهم‌ترین آنها بازدید از منطقه 17بود. محمدعلی افشانی در این بازدید درباره برنامه هایش و آینده تهران نکته‌هایی را در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

به نام پدر

آیا انتخاب پسر احمد‌رضا عابدزاده برای بازی در جام‌جهانی، هواداران تیم‌ملی را غافلگیر خواهد کرد؟

بزرگ‌ترین ادغام تاریخ اقتصاد ایران

فروش سیگار در کیوسک‌ها ممنوع شد

خانوم! موتور؟