• پنج شنبه 10 اسفند 1396
  • الْخَمِيس 13 جمادی الثانی 1439
  • 2018 Mar 01

کاشت درخت به یاد مادر

کارناوال درختکاری از جمعه در تهران آغاز می‌شود
2میلیون درخت در تهران کاشته می‌شود، آن‌هم در کارناوالی 8روزه؛ طرحی که از روز جمعه در خیابان ولیعصر حد فاصل خیابان بزرگمهر تا طالقانی و با کاشت 740درخت چنار 10تا 12ساله آغاز می‌شود و تا هفته بعد ادامه خواهد داشت.

بازگشت کیارستمی با «۲۴فریم»

آخرین فیلم خالق «طعم گیلاس» در ایران اکران می‌شود. عباس کیارستمی‌در آخرین ساخته خود ٢٤فریم علاقه‌مندی‌اش به نقاشی، عکاسی، هنر مدرن، شعر و تصاویر متحرک را به نمایش گذاشته است.

چنار؛ ‌مرد بزرگی است که دست کودکش را گرفته

3سال پیش هنگامی که از خانه‌ام در خیابان پاسداران به رسم همیشه به راه افتادم تا از خیابان شریعتی به تجریش بروم، ناگهان شاهد اتفاقی بودم؛ مردی تقریبا شیک‌پوش به همراه زنی، با آبپاشی در دست در حال آبیاری درخت چناری بودند.

زمان انتخاب راهبردی

سانحه اخیر در مسیر تهران - یاسوج بار دیگر اذهان را متوجه رویدادها و سوانح هواپیمایی در کشور کرد و یادآور شد که ما در صنعت هواپیمایی کشور هنوز چالشی راهبردی داریم؛ چالشی که ذهنیت حاکم بر جامعه آن را فراموش می‌کند.

امید جامعه را ناامید نکنیم

معمولا خوب بودن را براساس قاعده و مبتنی بر فترت انسانی تلقی می‌کنیم و نسبت به بدی به‌عنوان خرق عادت، به‌درستی حساسیت نشان می‌دهیم.

پیشنهاد تشکیل اتحادیه تجاری در حوزه خلیج‌فارس

رئیس‌جمهور در سومین سفر استانی خود در دولت دوازدهم راهی یکی دیگر از استان‌های جنوبی کشور شد.

دانش‌آموزان قصه‌خوان

«پیک نوروزی حذف و قصه‌خوانی جایگزین آن شد.» این بخشنامه‌ای است که در آستانه نوروز 97به همه مدارس ابتدایی ابلاغ شد تا قدم دیگری در جهت حذف استرس و ایجاد نشاط در دانش‌آموزان برداشته شود.

آخرین داربی مردانه؟

زیر سایه همه ضدموج‌ها و منفی‌بافی تکراری، داربی هنوز فراتر از یک مسابقه فوتبال است. هنوز خیابان‌ها را خلوت می‌کند. آرامش را از نوجوانان‌ها می‌گیرد و صف‌های مدرسه را به هم می‌زند. داربی هنوز داربی است. بعد از همه این سال‌ها. بعد از همه این دوئل‌ها.

۱۱ میلیون نفر هفته آینده سبد کالا می‌گیرند

طرح آبرسانی تهران در زمان اضطرار

کمک خیران، مرهم زخم‌های سونای‌ کوچولو شد

اطلاعات کارت‌های بانکی چطور لو رفت؟