• شنبه 5 اسفند 1396
  • السَّبْت 8 جمادی الثانی 1439
  • 2018 Feb 24

خسارت میلیاردی حادثه‌ها‌ به‌اقتصاد

صنعت بیمه در ایران در 9 ماه امسال 14500 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است
ایران کشور حادثه‌ها و مرگ‌ومیر آسان است.

چرا همه معترض هستیم؟

حاتمی‌کیا روی سن اختتامیه جشنواره فجر می‌رود و اعتراض می‌کند. علی کریمی روبه‌روی دوربین برنامه 90 می‌نشیند و اعتراض می‌کند.

آغاز فصل جدید همکاری‌های شهری تهران و ورشو

در سفر به ورشو، به‌طور مشخص 2محور مورد توجه قرار گرفت؛ یکی آنچه مربوط به ارتباط شهرداری‌ تهران و شهرداری ورشو در زمینه مدیریت شهری است و دوم در زمینه مسائل عمومی‌تر میان ایران و لهستان.

شروط برجامی عراقچی برای اروپایی‌ها

درحالی‌که دولت دونالد ترامپ در یک سال حضور خود در کاخ سفید به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا مرتب بر طبل خروج آمریکا از برجام می‌کوبد، این‌بار یک مقام بلندپایه ایران هشدار داد که درصورت بی‌خاصیت بودن توافق هسته‌ای، ایران از آن خارج خواهد شد.

پول‌ها امسال درکجا سرمایه‌گذاری شد

مطابق داده‌های آماری از اول سال تاکنون 300هزار میلیارد تومان از نقدینگی جذب بورس و بخش مسکن شده اما با توجه به فقدان داده‌های آماری از بازار‌های طلا و ارز، ارزش کل منابعی که جذب این دو بازار شده است، در دست نیست.
مرتضی الویری‌خبر داد

درخواست‌ شورای‌ عالی‌ استان‌ها ازمجمع‌ تشخیص‌ برای بازگشت سپنتا

نامه 75نفر از اعضای شورای‌عالی استان‌ها برای حل مشکل عضویت سپنتا نیکنام در شورای شهر یزد امروز به دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌رسد. همزمان با ارسال این نامه غلامعلی سفید و سپنتا نیکنام رئیس و عضو شورای شهر یزد در گفت‌وگو با همشهری بر ضرورت گره‌گشایی مجمع درحل مشکل اقلیت‌های دینی تأکید کردند.