07
چهار شنبه 21 تیر 1402
شماره 8826
بین‌الملل
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جهان‌نما

رئیس کمیته دفاع و امنیت شورای فدراسیون روسیه اعلام کرد که اقدامات تازه ترکیه نشان می‌دهد که این کشور در حال تبدیل‌شدن به یک کشور غیردوست است.
ویژه
ظهر روز سه‌شنبه در تل‌آویو با وجود گرمای طاقت‌فرسا و کم‌سابقه، صدها وکیل قضایی با پلاکاردهایی در دست جمع شدند تا علیه نتانیاهو شعار دهند.
روزنامه «ینی‌شفق» ترکیه در گزارشی درباره دلایل پافشاری استکهلم بر حمایتش از تروریسم و ​​حمله به مقدسات اسلامی نوشت که این یک سیاست عمیق است و فراتر از مرزهای دولت سوئد قابل بررسی است.
جانت یلِن، وزیر خزانه‌داری آمریکا: چالش‌هایی میان چین و آمریکا وجود دارد اما من معتقدم که هر دو طرف تمایل دارند روابط را تثبیت کنند و به‌طور سازنده به مشکلاتی که هر یک از ما در روابط خود می‌بینیم رسیدگی کنند.

جاده ابریشم صهیونیستی و مسیر مخفی دوبی- حیفا

رژیم صهیونیستی در تلاش است تا مسیر امارات به سرزمین‌های اشغالی را به یک مسیر ترانزیتی راهبردی تبدیل کند
گزارش2
به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، اجرای استراتژی دوبی، شرایط کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی را به وضعیت عجیبی رسانده تا جایی که یک خواننده اسرائیلی و نه عرب آهنگ طنزی را با نام دوبی منتشر کرده که در آن می‌گوید، «کاش تمامی اعراب ایده نابودی اسرائیلی‌ها را کنار گذاشته، محاصره غزه و ملت آسیب‌دیده فلسطین را فراموش می‌کردند و شبیه دوبی می‌شدند!»
PDF بین‌الملل
کوتاه بین‌الملل
سفر اروپایی رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه با حاشیه همراه بود زیرا به‌نظر می‌رسید جو بایدن ۸۰ ساله، چند ثانیه پس از رسیدن به قلعه ویندزور به بازوی چالرز سوم پادشاه انگلیس چنگ می‌زند تا بتواند لرزش بدن خود را کنترل کند.