07
پنج شنبه 25 خرداد 1402
شماره 8800
بین‌الملل
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا: اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ پیروز شوم یک بازرس ویژه را منصوب می‌کنم تا ‌دنبال محاکمه فاسدترین رئیس‌جمهور در طول تاریخ آمریکا باشد که همان جو بایدن و تمامی خانواده مجرم اوست.
جلسه پارلمان لبنان برای انتخاب رئیس‌جمهوری جدید این کشور روز چهارشنبه با حضور تمامی ۱۲۸عضو پارلمان برگزار شد اما هیچ‌کدام از نامزدها نتوانستند به حد نصاب لازم دست یابند.
براساس داده‌های جدید دولت آمریکا، قیمت‌های اجاره خانه در دالاس همچنان در حال افزایش است و این موضوع باعث افزایش هزینه‌های زندگی شده است.
در همان روزی که محمودعباس معروف به ابومازن، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پکن مشغول دیدار با سران چین بود، انتشار خبری درباره وضعیت سلامتی او در رسانه‌ها بازتاب زیادی داشت.

فاجعه در زیرساخت‌های آمریکا

فروریختن بخشی از یک بزرگراه پرتردد در ایالت پنسیلوانیای آمریکا را باید تنها «نوک کوه یخ» فجایع زیرساختی این کشور به شمار آورد
گزارش1
روز یکشنبه آتش‌سوزی و انفجار یک تریلی حامل ۸۵۰۰گالن محصولات نفتی دریکی از مهم‌ترین بزرگراه‌های میان‌ایالتی پنسیلوانیا به فروریختن بخشی از لاین جنوب به شمال این بزرگراه در حد فاصل خیابان «وودهیون» و «آرامینگو» منجر شد و فرماندار این ایالت اعلام وضعیت فاجعه کرد.

خروج آمریکایی‌ها از تایوان برای فرار از جنگ احتمالی

دولت آمریکا در یک برنامه 6ماهه شهروندان خود را از جزیره تایوان خارج می‌کند
در میانه افزایش تنش‌ها بین چین و تایوان، آمریکا روند خروج شهروندان خود را از این جزیره آغاز کرده است.
بحرین رابطه با ایران را از سر می‌گیرد
بحرین رابطه با ایران را از سر می‌گیرد
باربارا لیف، دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه روز سه‌شنبه به اعضای کنگره آمریکا گفت که بحرین به‌زودی رابطه با ایران را از سرخواهد گرفت.