21
یکشنبه 27 تیر 1400
شماره 8272
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فرانک 5ساله قربانی تصمیم هولناک پدر

مرد جوان که همسرش او را ترک کرده بود، در اقدامی جنون‌آمیز تصمیم گرفت به زندگی خود و دخترش پایان دهد.
ویژه
«وقتی بر سر مهریه با همسرم درگیر شدم با چاقو به جانم افتاد و قصد کشتن مرا داشت اما بخت با من یار بود که زنده ماندم.»‌
داخلی
سرکرده باند مأموران قلابی وقتی برای پیگیری پرونده قبلی خود به دادسرای ویژه سرقت رفته بود، فکرش را نمی‌کرد که یکی از طعمه‌هایش در حیاط دادسرا او را شناسایی کند.
عامل شهادت افسر نیروی انتظامی هنگام بازسازی صحنه جنایت

قصد فرار داشتم نه قتل

پیگیری
3هفته پس از شهادت دردناک یکی از مأموران پلیس مشهد در عملیات دستگیری سارق نیسان، عامل این جنایت که یک سارق سابقه‌دار است با انتقال به محل حادثه صحنه فرار مرگبار خود را بازسازی کرد.
انهدام باند توزیع قرص‌های لاغری با عوارض مرگبار

انهدام باند توزیع قرص‌های لاغری با عوارض مرگبار

با دستگیری یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های توزیع داروهای غیرمجاز از سوی پلیس فتای تهران، هزاران قرص لاغری گلوریا با عوارض مرگبار از آنها کشف شد.
پاسخ مسئولان/ نمازخانه متروی تجریش درصورت نیاز همواره نظافت می‌شود
روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «نمازخانه متروی تجریش بسیار کثیف است» در ستون با مردم روز 8تیرماه پاسخ داده است: «احتراما ضمن تشکر و قدردانی از این مسافر محترم به اطلاع می‌رساند نمازخانه‌های ایستگاه تجریش همواره قبل از اذان توسط پرسنل و مسئولین ایستگاه مورد بازدید قرار می‌گیرد و درصورت نیاز نظافت می‌شوند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
درحالی‌که تولید‌کنندگان و فروشندگان علاوه بر مالیات‌های کسب‌وکار خود مبالغ مالیات بر ارزش افزوده را جداگانه به دولت می‌پردازند، گرفتن مبالغی به نام ارزش افزوده از مشتریان و مصرف‌کنندگان، چه معنی و مفهومی دارد؟ آیا این نوعی اجحاف و تحمیل هزینه بیشتر به مشتریان و مصرف‌کنندگان نیست که چاره‌ای جز خرید مایحتاج خود از بازار ندارند؟