21
شنبه 25 آبان 1398
شماره 7806
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

داماد عصبانی کشتار خانوادگی به راه انداخت

کوتاه از حادثه
مرد شرور که از همسر سابقش کینه به دل داشت در جریان جنایتی هولناک او، دختر 3‌ساله‌اش و مادرش را با شلیک گلوله به قتل رساند و گریخت.
ویژه
موضوعی که این روزها در ترافیک‌های سنگین شهر تهران به چشم آمد، کاهش نسبی حضور عوامل میدانی مدیریت ترافیک در برخی از محورهای پرترافیک شهر است.
دزد کیف‌قاپ وقتی فهمید که تحت تعقیب پلیس قرار گرفته، با عمل زیبایی تغییر چهره داد اما زیرکی قاضی پرونده باعث شد که دستش رو شود.

دستگیری سارقان بانک ملی زاهدان، 2هفته بعد از سرقت

داخلی
سارقان مسلح که دو هفته قبل با اسلحه وینچستر به بانک ملی زاهدان یورش برده و 62میلیون تومان سرقت کرده بودند در عملیات ضربتی پلیس زاهدان دستگیر شدند.
ورود هولناک مینی‌بوس به مدرسه دخترانه

ورود هولناک مینی‌بوس به مدرسه دخترانه

بازیگوشی کودک خردسال داخل مینی‌بوس باعث شد پدرش حادثه‌ای هولناک را رقم بزند که منجر به مجروح‌شدن 5‌دانش‌آموز دختر شود.
تپش قلب نوجوان گیلانی در سینه پسر 5ساله
قلب نوجوان گیلانی که در جریان سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود در جریان عملیاتی برق آسا با پروازی اختصاصی از رشت به تهران منتقل شد تا به پسری 5ساله که از بیماری قلبی رنج می‌برد پیوند زده شود.
بار دیگر ورود مهاجران غیرقانونی به کشور حادثه‌ساز شد و این بار در جریان تصادف 2وانت در جاده سراوان- خاش 30مرد افغان جان خود را از دست دادند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
اعضای باند کلاهبرداری سراغ فروشندگان برنج در سایت دیوار می‌رفتند و با استفاده از چک‌های مسروقه اقدام به خریدهای میلیونی می‌کردند.
چرا مسئولان به‌رغم پیش‌بینی‌هایی که برای آلودگی هوا دارند از قبل برنامه‌ریزی انجام نمی‌دهند.
تصادف یک دستگاه تریلی با خودروی آتش نشانی موجب مصدومیت 3 آتش نشان شد.