06
یکشنبه 12 مرداد 1399
شماره 8003
هوشمند
122
122
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
روسیه قصد دارد در کورس رقابت جهانی بر سر دستیابی به واکسن کرونا، نخستین کشوری باشد که از واکسن مؤثر ویروس کرونا رونمایی می‌کند، اما باتوجه به اینکه نتایج علمی مطالعات آنها روی واکسنی که ادعا می‌کنند کاملا بی‌خطر است، هنوز منتشر نشده است، مقامات بین‌المللی نسبت به ایمن بودن آن ابراز نگرانی می‌کنند.
با گسترش اینترنت اشیا، دوربین‌های امنیتی نیز باهوش‌تر می‌شوند. امروزه، این دستگاه‌ها از قابلیت یادگیری ماشینی برخوردار هستند که به دوربین کمک می‌کند تا به‌طور خودکار آنچه را که دنبال می‌کند به آسانی تشخیص بدهد.
شرکت اپل یک استارتاپ کانادایی را که توانسته گوشی‌های آیفون را به یک دستگاه کارتخوان بانکی تبدیل کند، خرید.
اینترنت
شرایط محرم امسال با همیشه متفاوت است. با توجه به وضعیت شیوع کرونا در کشور هر نوع تجمعی می‌تواند جان افراد بسیاری را به خطر بیندازد و شیوع بیماری کووید-۱۹ را بیشتر کند.

ترامپ علیه اپلیکیشن مشهور چینی

رئیس‌جمهور آمریکا، اپلیکیشن تیک‌تاک را ممنوع کرده تا احتمالا شرکت‌های آمریکایی سهام آن را ارزان‌ بخرند
فناوری
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا می‌گوید با ممنوع کردن اپلیکیشن TikTok در این کشور می‌خواهد فشاری را بر صاحب چینی این اپ برای فروش آن وارد کند.
بازداشت یک جوان ایرانی-آمریکایی در پرونده هک توییتر

بازداشت یک جوان ایرانی-آمریکایی در پرونده هک توییتر

مقام‌های قضایی آمریکا یک نوجوان و 2 جوان را در پرونده بی‌سابقه‌ترین هک تاریخ شبکه‌های اجتماعی بازداشت کرده‌اند
چند هفته پس از هک عجیب و بی‌سابقه توییتر حالا مقام‌های قضایی و پلیس آمریکا می‌گویند 3نفر را که گردانندگان اصلی این هک بوده‌اند به اتهام کلاهبرداری از مردم در سراسر دنیا دستگیر کرده‌اند.
معمای مصونیت افراد سالم به کووید-19
معمای مصونیت افراد سالم به کووید-19
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که سیستم ایمنی برخی از افرادی که در معرض ویروس کرونا قرار نگرفته‌اند، می‌تواند با این پاتوژن آشنایی داشته باشد و احتمالا در کاهش شدت بیماری افرادی که به این ویروس مبتلا می‌شوند، کمک می‌کند.
PDF هوشمند
کوتاه هوشمند
کارخانه موتورسازی دوکاتی پس از رونمایی از 2 مدل دوچرخه شهری و کوهستان برقی خود، حالا یک مدل تاشوی برقی را ارائه کرده است.