02-03
چهار شنبه 20 تیر 1403
شماره 9148
سیاسی- دیپلماتیک
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فاجعه جنگ با حزب‌الله برای اسرائیل

تنش‌ها در مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی به ‌دلیل جنایات صهیونیست‎ها در نوار غزه و قتل‌عام فلسطینیان در شرایطی بالا گرفته است.
ویژه
جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و کاندیدای حزب دمکرات در انتخابات ریاست‎جمهوری سال 2024 در حالی بر ادامه حضورش در رقابت‎ها تأکید دارد که پس از عملکرد فاجعه‎بارش در مناظره با دونالد ترامپ شائبه ابتلای او به بیماری پارکینسون بالا گرفته است.
مرکز غیردولتی فلسطینی «صدی سوشال» گزارش داده است که پلتفرم‌های شرکت «متا» در اقدامی جانبدارانه تصاویر و صحنه‌هایی از به‌آتش‌کشیدن چادرهای مردم غزه توسط نیروهای اسرائیلی در قتل‎عام اردوگاه النصیرات را حذف کرده‌اند.
مسئولان از بازگشایی قریب‌الوقوع سفارت جمهوری ‌آذربایجان در تهران خبر می‌دهند.
درحالی‌که جنگ غزه وارد دهمین‌ ماه خود می‌شود، بنیامین نتانیاهو، نخست‎وزیر رژیم‌صهیونیستی با وجود درخواست‌های گسترده مقام‌های رسمی و ساکنان سرزمین‌های اشغالی از انعقاد توافق تبادل اسرا و توقف جنگ در غزه خودداری می‌کند.

عدلیه علیه دروغگوها

رهبرمعظم انقلاب: حفاظت از امنیت روانی جامعه یکی از موارد احیای حقوق عامه است
گزارش1
برخی فضاسازی‌های اخیر درباره برخورد بی‌تبعیض دستگاه قضایی با برهم‌زنندگان امنیت روانی جامعه در شرایطی انجام می‌شود که مقام‌‌های ارشد دستگاه قضایی طی ماه‌های اخیر بارها به افرادی که با انتشار مطالب کذب و غیرمستند، به تشویش اذهان عمومی می‌پردازند، هشدار داده‌اند.
حمایت پزشکیان از مقاومت به روایت رسانه‌های غربی

حمایت پزشکیان از مقاومت به روایت رسانه‌های غربی

بازتاب نامه رئیس‌جمهور منتخب به سیدمقاومت از نگاه رسانه‌های غربی و آمریکایی
ساعاتی پس از آنکه مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب ایران در نامه‌ای خطاب به سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد که حمایت از مقاومت با قدرت تداوم خواهد داشت، این نامه با واکنش‌های بسیاری در رسانه‌های غربی و آمریکایی همراه شد.
خان‎یونس شهری ویران اما امیدوار
خان‎یونس شهری ویران اما امیدوار
«ویرانی در خان یونس همه جا هست. به هر طرف که نگاه کنید، ویرانی می‌بینید.» این بخشی از گزارش اخیر سازمان ملل درباره شرایط خان‌یونس در جنوب نوار غزه است.
ترس از روی کار آمدن راست افراطی در فرانسه باعث شد که رأی‌دهندگان فرانسوی بار دیگر مانع قدرت گرفتن «مارین لوپن»، رهبر حزب افراطی جبهه ملی و مخالف سرسخت «امانوئل مکرون»، رئیس‌جمهور فرانسه شوند.
PDF سیاسی- دیپلماتیک
کوتاه سیاسی- دیپلماتیک
نیروی‌ زمینی ارتش در همه 23رسته خود به‌ خودکفایی کامل رسیده ‌است.
خبرسازان
سیدمجید میراحمدی، رئیس ستاد امنیت انتخابات در گفت‌وگو با ایرنا جزئیات ۵توطئه دشمنان برای به چالش کشیدن امنیت انتخابات را تشریح کرد.