54
یکشنبه 23 تیر 1398
شماره 7709
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سیره سیاسی امام رضاع  در مبارزه با دستگاه ظلم

یادداشت
ایام ولادت سلطان سریر ارتضا، حضرت علی بن موسی الرضاع همچون اعیاد مرتبط با میلاد سایر ائمه اطهارع بهترین و مغتنم‌ترین فرصتی است که شیعیان و محبان حضرات معصومینع علاوه بر برگزاری محافل جشن و شادمانی، تفکر و تأملی بیش از پیش در خصوص سیره نورانی ایشان داشته و از این رهگذر به تأسی از آن، الگوگیری مناسبی داشته باشند.
اخبار ویژه
اردوگاه‌های دانش‌آموزی با توجه به کارکردهای اثربخشی که دارند می‌توانند در بالا بردن فرهنگ اجتماعی و اعتقادی دانش‌آموزان نقش‌آفرینی کنند.
فرمانده انتظامی البرز از کشف هزار و 55 میلیارد و 301 میلیون و 790 هزار ریال کالای قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون در البرز خبر داد و گفت: کشف کالای قاچاق در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 484 درصد افزایش یافته است.
شمار بانوان ورزشکار البرزی در رشته کاراته در سال‌های اخیر نه‌تنها افزایش داشته، بلکه کسب مدال‌های رنگارنگ از سوی آنها در مسابقات ملی و بین‌المللی نیز چشمگیر بوده است. بانوان نظرآبادی که معتقدند در برخی مواقع حتی بیشتر از آقایان فعال بوده و تلاش کرده‌اند، از انتظارات خود برای برابری امکانات سخن می‌گویند.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آغاز عملیات احداث پارک شهدای مدافع حرم در شهرک احسانی‌نژاد و پارک مریم واقع در منطقه 2 شهرداری کرج خبر داد.
البرزی‌ها طی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش اهدای خون داشته‌اند.

رودخانه نامهربان با مهمانان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای البرز: آب رودخانه کرج نسبت به سال گذشته 5/2 برابر افزایش دبی داشته است
پرونده
رودخانه کرج در جاده کرج- چالوس به عنوان یکی از زیباترین و خاطره‌انگیزترین رودهای ایران که از گذشته تاکنون گزینه‌ای برای تفریح مسافران و گردشگران بوده، چندماهی است به عنوان قاتل جان مسافران و به‌ویژه کودکان معرفی می‌شود.
کرجی‌ها تولید زباله را کاهش دادند

کرجی‌ها تولید زباله را کاهش دادند

شهروندان کلان‌شهر کرج طبق جدید‌ترین بررسی‌ها طی ماه‌های اخیر میزان تولید زباله را حدود 100 تن در روز کاهش داده‌اند.
میزبانی «دیزین» از رقابت‌های جهانی

میزبانی «دیزین» از رقابت‌های جهانی

پیست بین‌المللی دیزین، جاذبه‌ای در دل ارتفاعات البرز، پس از گذر فصل سرما و برگزاری رقابت‌های کشوری و بین‌المللی، این بار در فصل تابستان میزبان رقابت‌های اسکی روی چمن قهرمانی جهان است.
PDF یکشنبه 23 تیر 1398
کوتاه البرز
رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج از افتتاح فاز اول آرامستان بهشت علیع در اواخر این ماه خبر داد.
رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست شهرستان ساوجبلاغ گفت: فاضلاب کمالشهر باید در محدوده قانونی این شهر مدیریت شود و بهترین راهکار جلوگیری از آلودگی ناشی از انتقال فاضلاب به مزارع چهارباغ احداث تصفیه‌خانه‌های محلی است.
البرز استانی با صدها ظرفیت در بخش‌های مختلف است که مهم‌ترین بخشی که توانسته در آن موفقیت‌های بسیاری را کسب کند، ورزش است.