02
جمعه 3 آذر 1402
شماره 8951
همشهری جمعه 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آتش‌بس تا اطلاع ثانوی!

جزئیات توافق آتش‌بس موقت حماس و صهیونیست‌ها در غزه از صبح امروز
محور مقاومت
گردان‌های القسام ضمن تأیید اجرای توافق آتش‌بس موقت در نوار غزه از روز جمعه، گفت که در جریان آن، باید تمامی اقدامات نظامی از سوی طرفین متوقف شود.
ویژه
ستادکل نیروهای مسلح در مراسمی ضمن تقدیر از تیم ملی والیبال جوانان ایران به دلیل کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی جوانان جهان و به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران، آن‌ها را از خدمت مقدس نظام‌وظیفه عمومی معاف کرد.
شهردار تهران که چهارشنبه شب یک آذرماه ۱۴۰۲ با شرکت در برنامه «به افق فلسطین» درباره بحران انسانی در نوار غزه سخن گفت، از تصمیم کلانشهرهای ایران برای کمک‌رسانی به مردم مظلوم فلسطین و همراهی در بازسازی غزه بعد از جنگ خبر داد.
رئیس‌جمهور در اجتماع بزرگ طلاب و دانشجویان بسیجی کشور:

اسرائیل در طوفان‌ الاقصی فرو ریخت

گزارش
سیدابراهیم رئیسی، دیروز در گردهمایی سراسری مسئولان بسیج دانشجویی و طلاب بسیجی که به مناسبت فرارسیدن سالروز فرمان امام خمینی‌ ره برای تشکیل بسیج برگزار ‌شد، ضمن تبریک هفته بسیج و نیز پیروزی رزمندگان عزیز مقاومت فلسطین، با بیان اینکه مکتب انسان‌ساز بسیج، عاشقان و دلدادگان راه حق را برای انجام مأموریت خطیر خودسازی و جامعه‌سازی قرآنی پرورش می‌دهد، بر ضرورت معرفی این مکتب برای عصرها و نسل‌های پیش‌رو تأکید کرد.
پایان عادی سازی روابط

پایان عادی سازی روابط

رئیسی: صهیونیست‌ها نتوانستند مقاومت را زمینگیر کنند کودک کشی کردند
سید ابراهیم رئیسی چهارشنبه شب نیز در گفت‌وگوی همزمان با ۵ شبکه تلویزیونی محور مقاومت، شبکه المنار لبنان، الاتجاه عراق، فلسطین‌الیوم فلسطین، الاقصی فلسطین و المسیره یمن، به سؤالات خبرنگاران آنها پاسخ داد.
چراغ کارخانه‌ها روشن شد
۵ هزار واحد صنعتی در دولت سیزدهم احیا و به چرخه تولید بازگشت
بیش از ۵ هزار واحد صنعتی در دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشته است.
PDF همشهری جمعه 2
کوتاه همشهری جمعه 2
به گفته رئیس بانک اطلاعات هویت ژنتیک ایران، تاکنون 200 هزار نمونه از مجرمان مورد هدف اخذ شده و 79هزار پروفایل ژنتیکی از مجرمان نیز در بانک ذخیره شده است.
دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار امیرعبداللهیان در سفرش به لبنان، با تأکید بر آمادگى کامل مقاومت در جبهه‌های مختلف، پیروزی نهایی مقاومت و شکست دشمن صهیونیستی را قطعی خواند.