12
سه شنبه 1 اسفند 1402
شماره 9033
تماشاگر 3
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جرفه‌های ناتمام، نه به نبیل

بلانکو همچنان نشان مي‌دهد بازيکن بدي نيست، اما دستاوردش براي استقلال مطابق انتظارات نبوده/ درباره نبيل باهويي، مهاجم سوئدي و 33‌ساله پرسپوليس که از همان اول هم اميدي به درخشش او وجود نداشت
گوستاوو بلانکو آغاز درخشانی در استقلال داشت. این بازیکن آرژانتینی که با اصرار مؤکد جواد نکونام جذب شده بود، به سرعت رگه‌هایی از توانمندی‌های فنی‌اش را نشان داد تا همه جا پر از تعریف و تمجید از او شود.
ویژه
طبیعی بود که بعد از نخستین شکست رسمی اوسمار ویرا در پرسپولیس که در همان گام نخست برابر آلومینیوم اراک رقم خورد، شاهد افزایش انتقادات از این مربی باشیم.
اعداد 1 تا 9 را طوري در خانه‌هاي سفيد قرار دهيد كه هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌هاي كوچك 3 در 3 يك‌بار ديده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جد‌‌ول 9033

تیم ملی جای الهویی است یا وحید هاشمیان؟

محمد نصرتی که قبل از شروع جام ملت‌ها گفته بود از تیم ملی توقعی جز قهرمانی وجود ندارد، حالا تأسف می‌خورد که تیم در راه قهرمانی ناکام ماند
تمرینات تراکتور این روزها در تبریز دنبال می‌شود و شاگردان پاکو خمس آماده بازی با پرسپولیس می‌شوند. آنها در اواسط نیم‌فصل دوم روندی صعودی داشتند و حالا در تلاش برای رسیدن به قهرمانی هستند.