16
چهار شنبه 13 دی 1402
شماره 8990
تماشاگر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قبلا هم سنجیده بود؟

نکته بازی
با کمی اغراق باید بگوییم تکراری‌ترین خبر ایران، حتی تکراری‌تر از ترافیک و آلودگی هوا و تعطیلی مدارس و اینها، استعفاهای گل‌محمدی است!
ویژه
پرسپولیس بعد از بازی با مس رفسنجان و استعفای گل‌محمدی، حالا در موقعیتی سخت قرار گرفته و به‌نظر می‌رسد این بار تصمیم یحیی برای رفتن از پرسپولیس جدی است.
تنها کاری که امید نورافکن در نیم‌فصل اول لیگ امسال برای سپاهان انجام داد، مصاحبه خشمگینانه‌اش بعد از شکست طلایی‌پوشان مقابل شمس‌آذر قزوین بود.
عکس نوشت
رافائل نادال، اسطوره اسپانیایی تنیس، بعد از تقریبا یک سال دوری از مسابقات به‌خاطر مصدومیت، بازگشت باشکوهی به مسابقات داشت و در دور اول مسابقات بریزبین، در یک مسابقه جذاب و دیدنی، دامنیک تیه‌م را در 2 ست متوالی شکست داد.

شلیک به ‌خود

پرسپولیس «فوتبال» بازی نمی‌کند و البته سریال استعفاهای گل‌محمدی، متعصب‌ترین هواداران او را هم خسته کرده است
در شرایطی که نتایج و اتفاقات پایان دور رفت باعث شده بود پرسپولیس بحران‌زده بار دیگر ردای مدعی‌بودن به تن کند و حتی شانس قهرمانی نیم‌فصل را به‌دست بیاورد، تیم آشفته و خسته‌کننده یحیی گل‌محمدی با دست خودش این فرصت را پس زد و به حضور در پله سوم جدول بسنده کرد.
رونی هم اخراج شد

رونی هم اخراج شد

باشگاه بیرمنگام با انتشار بیانیه‌ای، رسما از اخراج وین رونی خبر داد. رونی کمتر از 3‌ماه روی نیمکت بیرمنگام دوام آورد و به‌دلیل کسب نتایج ضعیف، شغلش را از دست داد.
رئال مدافع نمی‌خرد
رئال مدافع نمی‌خرد
رئال با وجود مصدومان زیاد در خط دفاعی، برنامه‌ای برای خرید بازیکن در این خط ندارد. حالا سرمربی رئال هم این موضوع را تأیید کرده و در تازه‌ترین اظهارنظرش گفته است: « قرار نیست مدافع بخریم.