03
چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
شماره 9091
دیپلماتیک
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جهان مقاومت

گردان‌ قسام اعلام کرد، نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در پایگاه کرم ابوسالم با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴میلی‌متری رجوم هدف قرار داده است.
ویژه
دولت جو بایدن رئیس‎جمهور آمریکا، فروش هزاران سلاح هدایت‌شونده دقیق به اسرائیل رژیم‌صهیونیستی را به تعویق انداخته.
رژیم صهیونیستی نه فقط در طول جنگ غزه به افکارعمومی جهانی دهن کجی کرده است، بلکه حتی نزدیک‌ترین متحدان خود در پایتخت‌‌های اروپایی را برای چند‌ ماه سراغ نخودسیاهی به نام آتش‌بس فرستاده و وقتی پس از 3 ‌ماه رایزنی فشرده طرف‌های مختلف غربی و عربی با گروه مقاومت فلسطینی حماس، این گروه اعلام کرد که به‌صورت مشروط با آتش بس همراهی خواهد کرد، رژیم صهیونیستی از شروع تهاجم زمینی به بخش‌هایی از شهر رفح خبر داد.

تصاویری که نباید فراموش کنیم

قاب‌هایی از برخورد خشن پلیس آمریکا با تظاهرات مسالمت‌آمیز دانشجویان حامی فلسطین
گزارش1
برخورد خشن و قهرآمیز با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین در سرزمین رویاها در حالی صورت می‌گیرد که این دانشجویان نه به پلیس حمله کرده‌اند، نه به اموال خصوصی و عمومی خسارت وارد آورده‌اند و نه علیه نیروهای امنیتی فدرال خشونت کلامی داشته‌اند.

۶۰۰هزار کودک در رفح مکانی برای پناه گرفتن ندارند

سازمان یونیسف نسبت به حمله صهیونیست‌ها به رفح هشدار داده و اعلام کرده ۶۰۰هزار کودک مکان امنی برای پناه بردن ندارند. هلال‌احمر فلسطین نیز گفته حمله به رفح، جان هزاران غیرنظامی را تهدید می‌کند.
پوتین برای بار پنجم سوگند ریاست‌جمهوری خورد
ولادیمیر پوتین 71ساله برای بار پنجم به‌عنوان رئیس‌جمهور روسیه انتخاب شد. پوتین اوایل سال‌جاری میلادی 2024 با ۸۷.۲۸ درصد آرا در انتخابات این کشور پیروز شد و قرار است به‌مدت 6سال تا ۲۰۳۰ رئیس‌جمهور روسیه باشد.
PDF دیپلماتیک
کوتاه دیپلماتیک
یک زن فلسطینی در الخلیل با مقاومت مثال زدنی در برابر صهیونیست‌ها که خانه او را ویران می‌کنند، می‌گوید: «بگذارید خراب کنند فردا دوباره می‎سازیم.