02
چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
شماره 9091
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گام ویژه صنعت هسته‌ای

ایران با وجود اعمال تحریم‌های گسترده، توانسته گام‌های مهمی در مسیر توسعه صنعت هسته‌ای بردارد.
ویژه
غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه‌قضاییه در نشست با جمعی از فرهنگیان کشور تأکید کرد: بر قوه‌قضاییه، ضابطان دستگاه قضا و دستگاه‌های امنیتی فرض است که حرمت و حریم مراکز آموزشی و اعضای آن را پاس بدارند.
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، قانون «تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها» مصوب اسفند سال‌گذشته مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.
نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق در ادامه رایزنی‌ها با مقام‌های ارشد ایرانی، صبح سه‌شنبه دیروز با محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس گفت‌وگو کرد .
رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با مردم:

ساخت ‌۴ میلیون مسکن حتمی‌است

عده‌ای فکر می‌کردند با موشک می‌شود معامله کرد ولی با اقتدار، سایه جنگ از کشور کنار رفت
دولت
سیدابراهیم رئیسی در دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با بیان اینکه به عملیات وعده صادق باید در رسانه ملی و محافل علمی، سیاسی و امنیتی پرداخته شود، گفت: عملیات وعده صادق احساس غرور ملی و از نقاط عطف اجماع‌ساز میان همه مردم و صاحبان اندیشه و تفکر با هر سلیقه‌ای بود و همه این کار را ستودند.

راهبرد ارتش در برابر تهدیدهای مدرن

حرکت روی لبه‌ فناوری‌های بومی‌سازی شده، راهبرد ارتش برای مقابله با تهدیدهای مدرن است. امیر علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده‌ نیروی پدافند هوایی ارتش تأکید کرد: این نیرو در این مسیر توانسته به ساخت پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و سامانه‌های شناسایی و اطلاعاتی دست یابد.
فصل جدید همکاری‌های ایران و آژانس
رایزنی‌های رافائل گروسی، مدیرکل‌ آژانس بین‌المللی انرژی ‌اتمی در تهران و اصفهان در شرایطی است که دوطرف ضمن تأکید بر استمرار همکاری‌های دوجانبه، چشم‌انداز امیدوارانه‌ای پیش ‌روی مناسبات فی‌مابین ترسیم می‌کنند.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
X
X