03
دو شنبه 20 آذر 1402
شماره 8968
دیپلماتیک
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جهان مقاومت

با تداوم ادامه شعارهای مقامات رژیم صهیونیستی درباره پیشروی در غزه و مانور آنها روی توهم نابودی حماس، منابع رسانه‌ای اسامی و درجه تعدادی از فرماندهان ارشد ارتش رژیم اشغالگر را فاش کرده‌اند که از هفتم اکتبر در جریان جنگ کشته شده‌اند.
ویژه
نجاح محمدعلی خبرنگار عراقی در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس توییتر با هشتگ عملیات طوفان الاقصی فیلمی را از دختر جوان شهرک‌نشین صهیونیست منتشر کرده .
مقامات آمریکایی مطلع در واشنگتن می‌گویند کاخ سفید ارزیابی دقیقی ندارد که آیا تل‌آویو از قوانین جنگ به درستی تبعیت می‌کند یا خیر.

گاف‌های رسانه‌ای ارتش کودک‌کش

رژیم صهیونیستی در جریان حمله به غزه، مجموعه‌ای از ادعاهای رسانه‌ای مضحک را مطرح کرده است
گزارش
حجم ویرانی‌های غزه درنتیجه 2‌ماه بمباران شبانه‌روزی آنقدر زیاد است که برخی کارشناسان وضعیت این شهر را با شهرهای آلمان پس از جنگ جهانی دوم مقایسه می‌کنند. با وجود آنکه براساس آمار اعلام شده از سوی مقامات فلسطینی تقریبا 90درصد ساختمان‌ها در این باریکه بر اثر بمباران آسیب دیده و حدود 50درصد از ساختمان‌ها نیز به‌طور کامل تخریب یا غیرقابل سکونت شده‌اند، اما رژیم صهیونیستی هنوز نتوانسته قدرت نظامی حماس را مهار کند .

فاجعه غزه خیانت جامعه جهانی به فلسطینیان است

رئیس آژانس امدادرسانی آوارگان فلسطینی سازمان ملل هشدار داده تمام خدمات عمومی‌ این آژانس در غزه فروخواهد پاشید و این به‌معنای خیانت جامعه جهانی به فلسطینیان است.
غزه رکورددار بالاترین نرخ تلفات غیرنظامیان در جنگ‌های قرن بیستم
نسبت تلفات غیرنظامیان در جریان جنگ غزه از نرخ مشابه تلفات مربوط به همه درگیری‌های جهانی دیگر در قرن بیستم پیشی گرفته است.
PDF دیپلماتیک
کوتاه دیپلماتیک
هشتگ