03
شنبه 8 مهر 1402
شماره 8897
دیپلماتیک
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سرقت 60هزار ایمیل وزارت خارجه آمریکا

کیوسک
در متن یک جلسه توجیهی ادعا شده است که هکرهای وابسته به دولت چین اوایل تابستان امسال به‌عنوان بخشی از عملیات بزرگ سایبری، حدود 60هزار ایمیل را از صندوق‌های ورودی ناشناس ۱۰ نفر از کارکنان وزارت خارجه آمریکا به سرقت بردند.
ویژه
ویدئوی غارتگری ده‌ها نفر که به چندین مرکز خرید ازجمله یک اپل‌استور در شهر فیلادلفیا هجوم برده و دست به سرقت زدند، در شبکه‌های اجتماعی دست به‌دست می‌شود.
نظرسنجی انجام شده توسط مؤسسه موسوم به «سیاست یهودی» JPPI نشان می‌دهد ۳۷درصد از یهودیان به فکر گرفتن پاسپورت خارجی و خروج از سرزمین‌های اشغالی درصورت تصویب لایحه جنجالی «تغییرات قضایی» مدنظر کابینه رژیم صهیونیستی هستند.
هزاران نفر از مردم نیجر، در مرکز شهر نیامی پایتخت این کشور جمع شده و خروج «سیلوان ایتی» سفیر فرانسه از این کشور را جشن گرفتند.

اعتراف غرب به قدرت فضایی ایران

بسیاری از اندیشکده‌ها و مؤسسات غربی به توان پیشرفته و توانایی تکنولوژیک ایران در حوزه هوافضا اذعان دارند
گزارش
ایران به تازگی سومین ماهواره نظامی خود را با موفقیت به مدار زمین پرتاب کرد. ماهواره‌ای با قابلیت تصویربرداری و با نام «نور۳» که براساس اعلام منابع رسمی در ارتفاع ۴۵۰کیلومتری ۲۸۰مایلی از سطح زمین در مدار قرار گرفته است.
زلینسکی: هیچ مدرک تأیید شده‌ای درباره فروش موشک از ایران به روسیه وجود ندارد

زلینسکی: هیچ مدرک تأیید شده‌ای درباره فروش موشک از ایران به روسیه وجود ندارد

رئیس‌جمهور اوکراین پس از دیدار با ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در کی‌یف با حضور در یک کنفرانس خبری مشترک، تأکید کرد: تا به امروز، براساس گزارش‌های سرویس‌های اطلاعاتی ما هنوز هیچ موشک ایرانی‌ای به روسیه فروخته نشده است.
انفجار تروریستی در بلوچستان پاکستان
مقام‌های محلی پاکستان و رسانه‌ها از یک انفجار تروریستی در استان بلوچستان پاکستان خبر دادند که طی آن حداقل ۵۲نفر شهید و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.
مقامات پلیس هلند اعلام کردند که یک دانشجوی هلندی با استفاده از اسلحه ۳نفر را به قتل رساند.
PDF دیپلماتیک
کوتاه دیپلماتیک
ده‌ها مؤسسه خیریه در انگلیس طی نامه‌ای سرگشاده به نخست‌وزیر این کشور درباره چالش میلیون‌ها خانوار آسیب‌پذیر برای تامین هزینه‌های افسارگسیخته برق و گاز در زمستان امسال هشدار دادند.
هشتگ