از مصرفگرایی تا مصرفزدگی
اتاق شیشهای
یکی از مولفهها و نشانههای خانوادههای غربی، مصرفگرایی و جایگاه ویژه مدگرایی در آنهاست.
تصاویر غریبهها تنپوش ایرانیان
در گفتوگو با سید مجید امامی موضوع کاراکترسازی و الگوسازی که از نیازهای ضروری صنعت پوشاک است، بررسی شد
گزارش
تصاویر و نوشتههایی که روی لباسها و تنپوشهای ایرانی نقش میبندند، ظاهرا فقط بزکدوزکهایی هستند که برای آراستن و زیباتر شدن لباسها بهکار میروند، اما بسیاری از آنها با مفاهیم و پیامهایی همراهند که با فرهنگ بومی ما فرسنگها فاصله دارد.