05
چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
شماره 9098
سرنخ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مرگ شهردار منطقه 5 شیراز حادثه بود، نه قتل

داخلی
تازه‌ترین یافته‌های تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی شیراز نشان می‌دهد شهردار منطقه 5 این شهر که به‌نظر می‌رسید به قتل رسیده است بر اثر یک حادثه در خانه‌ جانش را از دست داده است.
ویژه
کارفرما وقتی شنید که کارگر مغازه‌اش با تهدید وارد خانه‌اش شده و خواهرش را مورد آزار و اذیت قرار داده، تصمیم گرفت وی را تحویل پلیس بدهد اما در راه رفتن به کلانتری، دست به جنایت زد و جان کارگر را گرفت.
قاتل شیما، دختر 16ساله‌ای که جسدش 15‌ماه پس از گم ‌شدنش در حیاط یک خانه قدیمی پیدا شده بود، پس از بخشیده شدن از سوی اولیای دم آزاد شد.
معاون مدرسه‌ای در آمریکا به جرم قتل 3نفر با همدستی دوستانش دستگیر شد. به گزارش همشهری به نقل از سی‌بی‌سی نیوز، 13ژانویه2013، پلیس جورجیاي آمریکا در جریان کشف 3 جسد در یک خودروی
پیگیری
مامور پلیس که هنگام بازداشت زنی، مرتکب رفتار غیرقانونی و دور از شئونات اسلامی شده بود، بازداشت و از ادامه خدمت در فراجا معلق شد.
گزارشی درباره دلایل و شرایطی که باعث می‌شود یک کودک خردسال تبدیل به قاتل شود

کودک 10ساله چرا قاتل شد؟

گزارش
در میان حوادثی که در هفته‌های اخیر در کشور رخ داد، 2حادثه عجیب و تکان‌دهنده بود؛ چراکه در هر دو حادثه، مجرمان 2دختر خردسال بودند که در جریان جنایت‌هایی هولناک، 2نفر را به قتل رسانده بودند.
PDF سرنخ
کوتاه سرنخ
پسر 8ساله کهنوجی که توسط افراد ناشناسی ربوده شده بود، بعد از چند روز اسارت نجات یافت.