05
شنبه 18 آذر 1402
شماره 8966
سرنخ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سارقان مسلح که قصد دستبرد به یک طلافروشی را داشتند پس از تیراندازی در اجرای نقشه‌شان ناکام ماندند و گریختند.
همه‌‌چیز از روزی شروع شد که مرد کارخانه‌دار تصمیم به فروش خانه ویلایی 85میلیاردی‌اش در شمال تهران گرفت. یک کلاهبردار حرفه‌ای وقتی آگهی فروش این خانه را دید، نقشه کشید هر طوری شده آن را تصاحب کند اما در نهایت دستش رو شد.
آن سوی مرز
6سال تحقیقات پلیس بین‌الملل برای دستگیری گرگوریان بیولارو که متهم است با راه‌اندازی تشکیلاتی مخوف در کشورهای مختلف، زنان و دختران را به بهانه آموزش یوگا آزار و اذیت و با قاچاق برخی از آنها اقدام به تجارتی کثیف می‌کرد، با دستگیری وی در پاریس پایان یافت.
پسر جوان که هنگام سرقت مرتکب قتل شده بود توانست رضایت اولیای دم را جلب کند

بخشش قاتلی که 4بار پای چوبه دار رفت

گزارش
پسری که هنگام سرقت یک گوشی موبایل صاحب آن را به قتل رسانده بود، در شرایطی که با قطعی شدن حکم قصاص‌اش، در یک سال گذشته 4مرتبه پای چوبه دار رفته و هر بار از اولیای دم مهلت گرفته بود، توانست با کمک خیران، از قصاص نجات پیدا کند.
3قربانی در انفجار انبار مواد محترقه

3قربانی در انفجار انبار مواد محترقه

انفجار حجم زیاد مواد محترقه که در خانه‌ای در فردیس کرج نگه داری می‌شد جان 3نفر را گرفت، موجب مصدومیت 3آتش‌نشان شد و خسارات سنگینی به بار آورد.
قتل جنگل‌بان گلستانی با شلیک یک آشنا
قتل جنگل‌بان گلستانی با شلیک یک آشنا
تحقیقات درباره تیراندازی مرگبار به‌سوی یکی از جنگل‌بانان در گلستان نشان می‌دهد عامل تیراندازی یکی از آشنایان او بوده که به‌طور ناخواسته شلیک کرده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف هزارو769عدد ادکلن قاچاق خبر داد.
PDF سرنخ
کوتاه سرنخ
مامور پلیس آگاهی شهرستان دزفول پس از پیدا کردن کیف پول زنانه حاوی بیش از 80میلیون تومان طلا، آن را به صاحبش برگرداند.
به‌دنبال انتشار کلیپ سرقت طلاهای یک خانم ۵۰ساله در شهرستان شهریار، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان وارد عمل شدند.