5
شنبه 16 تیر 1397
شماره 7424
بورس‌وبانک
23023620
02123023903
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
شاخص کل بورس تهران در مبادلات هفته قبل با 1165واحد رشد معادل یک درصد افزایش یافت و به 112هزارو 490واحد رسید اما شاخص فرابورس 17واحد معادل 1.3درصد نزول کرد و به 1252واحد رسید.
رئیس سازمان چای از ایجاد زنجیره تولید چای و عرضه چای خشک در بورس کالا خبر داد. حبیب جهان‌ساز در گفت‌وگو با فارس هدف از این اقدام را افزایش شفافیت در فرایند عرضه و قیمت و همچنین حمایت از چای ایرانی اعلام کرد.
همشهری جایگاه تنگه هرمز در بازار جهانی نفت را بررسی می‌کند

مبدأ و مقصد نفتکش‌ها

نفت
اظهارنظر اخیر رئیس‌جمهور ایران گمانه‌زنی‌ها را درباره اثرات محدودیت در انتقال نفت خام و میعانات نفتی از طریق تنگه هرمز افزایش داده است

انتقال بازار توافقی ارز به خارج از دید

برخلاف وعده‌های بانک مرکزی و ابلاغیه دولت مبادلات توافقی ارز به جای بورس به سامانه نیما منتقل شد
برخلاف وعده‌های بانک مرکزی و ابلاغیه معاون اول رئیس‌جمهور برای انجام معاملات توافقی ارز در بورس تهران، بانک مرکزی درچرخشی آشکار این معاملات را از بورس تهران به محلی خارج از دید رسانه‌ها و مردم یعنی سامانه نیما منتقل کرد.
تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شده‌ها؛ از امروز
سازمان خصوصی‌سازی‌ جزئیات و نحوه تقسیم و اختصاص سهام عدالت مشمولان فوت شده را به وارثان قانونی آنها اعلام کرد
معاون سازمان خصوصی‌سازی‌ از آغاز عملیات تقسیم و اختصاص سهام عدالت مشمولان فوت شده به وراث قانونی این مشمولان از امروز شنبه 16تیر‌ماه خبر داد.
PDF بورس‌وبانک
کوتاه بورس‌وبانک
میزان سود تقسیم شده شرکت‌های فعال بورس در مجامع فصل بهار امسال به ۱۳۵ هزار میلیارد ریال رسید.
تازه‌ترین آمارهای رسمی بورس تهران نشان می‌دهد در پایان بهار امسال مجموع سود شرکت‌های فعال در بورس تهران 24هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.