04
سه شنبه 19 تیر 1403
شماره 9147
اقتصاد
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قیمت کالاهای اساسی ویژه محرم

بازار
رئیس جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع ۸هزار تن کالای اساسی شامل برنج، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ با نرخ تنظیم بازار برای هیئت‌های مذهبی در ایام محرم خبر داد.
ویژه
دور جدید ثبت‌نام از متقاضیان خودروهای وارداتی از امروز آغاز می‌شود و متقاضیان جدید می‌توانند بعد از تعریف حساب وکالتی و بلوکه کردن 500میلیون تومان در حساب وکالتی خود برای خرید خودروهای وارداتی ثبت‌نام کنند.
احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد با بیان اینکه 3 دستگاه شامل مراتع و آبخیزداری، منابع طبیعی و سازمان ملی زمین و مسکن ۹۸ درصد اراضی ملی و دولتی را در اختیار دارند، گفت: حدود ۱۲۵ هزار فقره ملک در اختیار وزارت آموزش و پرورش است که باید به‌منظور صدور سند تک برگ و سند الکترونیک برای این املاک اقدامات لازم انجام شود.
عکس خبر
نخستین محموله سيمان صادراتی ریلی- دریایی، با استفاده از واگن‌های شرکت حمل‌ونقل ترکیبی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از بندر کاسپین روانه بازارهای کشورهای حاشیه دریای خزر شد.

مصرف بی‌رحمانه آب هر ایرانی روزی 235 لیتر

گزارش
48درصدی ایرانی‌ها به‌صورت افراطی آب مصرف می‌کنند یا آن را هدر می‌دهند؛ به‌نحوی که برآوردها نشان می‌دهد حدود 70درصد از حجم آب شرب مصرف شده در کشور را 48درصد کسانی استفاده می‌کنند که جزو پرمصرف‌ها قرار می‌گیرند.