04
پنج شنبه 7 تیر 1403
شماره 9137
اقتصاد
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بورس به پیشواز انتخابات رفت

بازار سرمایه
شاخص کل بورس تهران در مبادلات دیروز بعد از مدت‌ها نزول با یک رشد پرقدرت مواجه شد و بیش از 20هزار واحد افزایش یافت.
ویژه
جواد اوجی وزیر نفت گفت: توافقنامه انتقال گاز روسیه به ایران از سوی شرکت ملی گاز ایران و شرکت گازپروم روسیه امضا شد.
نانوایی‌ها تا پیش از این در کنار فروش نان به مردم، برخی محصولات ازجمله زعفران و شیره خرما و انگور را عرضه می‌کردند و حالا قرار است که اجازه داشته باشند تا محصولاتی که در قالب مشاغل خانگی تولید می‌شود هم در نانوایی‌ها عرضه شود.
گزارش
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب ایران می‌گوید: استفاده از منابع آب خاکستری در ساختمان‌های مسکونی در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفته است.

نهضت ملی مسکن به ثمر رسید

طبق آمارهای وزارت راه‌وشهرسازی در عمر 31ماهه نهضت ملی مسکن 626هزارو791واحد مسکونی تحویل متقاضیان شده است
گزارش
دیروز در هجدهمین جلسه شورای‌عالی مسکن که به ریاست محمد مخبر، سرپرست ریاست‌جمهوری و مهرداد بذرپاش، وزیر راه‌وشهرسازی برگزار شد، همراه با افتتاح ۶۶هزارو۷۹۱واحد نهضت ملی مسکن، ۵۱هزارو۷۴۰ قطعه زمین نیز به متقاضیان واجد شرایط جدید واگذار شد.
کوتاه از نشست سخنگوی اقتصادی

کوتاه از نشست سخنگوی اقتصادی

احسان خاندوزی: از 76هزار حساب بانکی دستگاه‌های دولتی نزد کل شبکه بانکی به 14هزار حساب تجمیع‌شده تحت کنترل خزانه و نزد بانک مرکزی رسیدیم و از رسوب 100هزار میلیارد تومان پول در حساب دستگاه‌ها جلوگیری شد.
توقف پذیرش اعضای جدید در بریکس
سرگئی لاوروف، وزیر امورخارجه روسیه گفت: کشورهای عضو گروه سران قدرت‌های نوظهور اقتصادی بریکس تصمیم گرفته‌اند برای پذیرش اعضای جدید مکث کنند تا اعضای جدیدی که بریکس را ۲برابر کرده اند، به‌خوبی در آن ادغام شوند.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
احمد خادمیان، مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن گفت: تاکنون یک‌میلیون و ۱۸۱هزار و ۷۸۴نفر به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی شدند که میزان قرارداد منعقد شده توسط بانک‌ها با متقاضیان حائز شرایط تعداد ۴۹۶هزار و ۲۸نفر است.