4
دو شنبه 26 شهریور 1397
شماره 7482
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حساب به دینار

انوشیروان محسنی بندپی، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به‌نظر می‌رسد برای وزیر شدن کمر همت را بسته است، از افزایش سقف تصمیم‌گیری تسهیلات اشتغال روستایی در اختیار استانداران از ۶میلیارد تومان به ۱۰میلیارد تومان خبر داده است.
ویژه
پیش‌فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به‌ خودرواولی‌ها محدود شد.
پس از جهش نرخ ارز و بروز نابسامانی در بازارهای کالایی، دولت اعلام کرد برنامه‌هایی را برای حمایت از خانوارهای ضعیف در دستور کار قرار خواهد داد که یکی از آنها توزیع کالاهای اساسی به‌وسیله کوپن بود.
کلان
2هفته پس از انتشار گزارش همشهری به نقل از تازه‌ترین برآورد مرکز پژوهش‌های مجلس مبنی بر احتمال منفی شدن شاخص رشد اقتصادی ایران در سال‌جاری، بانک مرکزی، گزارشی از وضعیت این شاخص کلیدی در بهار امسال را منتشر کرد
همشهری ابعاد تازه‌ای از شبکه صادرات غیرقانونی بنزین و گازوئیل را افشا می‌کند

قاچاق سازمان یافته سوخت؛ ‌روزانه 40میلیون لیتر

یافته‌های همشهری نشان می‌دهد روزانه دست‌کم 15 میلیون لیترگازوئیل و تا 25میلیون‌لیتر بنزین از مرزها قاچاق می شود
قاچاق
چه‌کسی فکر می‌کرد شلنگ کلید‌واژه‌‌ای مهم در ماجرای قاچاق روزانه 40میلیون لیتر بنزین و گازوئیل از ایران باشد.

بهانه همیشگی گرانی

امیرحسین بیرشک، رئیس انجمن صنایع روغن اعلام کرده: یکی از بزرگ‌ترین معضلات تولید در 4‌ماه گذشته افزایش قیمت بسته‌بندی روغن بوده است.
دوپینگ ارزی به کمک صادرات آمد
افزایش نرخ ارز و بالارفتن نرخ تورم در ماه‌های اخیر به کمک شاخص بهای صادرات آمد و آمارها نشان می‌دهد میانگین نرخ تورم کالاهای صادراتی از ایران به مقصد کشورهای هدف در 12‌ماه منتهی به تیرماه امسال نسبت به‌مدت مشابه پارسال 44.1درصد، در 4‌ماه نخست سال نسبت به پارسال 83.2درصد و در تیرماه امسال نسبت به تیرماه پارسال 130.6درصد رشد کرده است.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
2روز پیش، نامه‌ای به امضای رئیس گمرک فراه افغانستان منتشر شد مبنی بر اینکه واردات 4قلم عمده کالایی شامل مواد نفتی، آهن‌آلات، سیمان سیاه و کاشی و سرامیک از ایران ممنوع است؛