13
شنبه 17 آذر 1397
شماره 7546
ورزشی
23023525
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

3امتیاز تا صدرجدول

شاگردان فرهاد کاظمی برای رسیدن به صدر جدول 3امتیاز بازی فردا مقابل شاهین بوشهر را می‌خواهند
ویژه
فدراسیون بوکس در یک اتفاق عجیب عکس کشتی‌گیر سابق را در سالن مسابقات قهرمانی کشور نصب کرد
بعد از باخت ذوب‌آهن به پرسپولیس، تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد محسن مسلمان در یک صحنه خشکش زده تا بشار رسن توپ او را بگیرد و برود.
امید عالیشاه در هفته‌های ابتدایی فصل توقعات را برآورده نکرد و مثلا در داربی تهران با وجود آمادگی در ترکیب اصلی قرار نگرفت.
وزارت ورزش با انتخاب سرپرست ، روسای بازنشسته فدراسیون‌های کاراته و والیبال را برکنار کرد.
آرسنالی‌ها در یک میهمانی هر‌چه می‌توانستند خلاف کردند. اگر در فوتبال ما گاهی قلیان‌کشیدن بازیکنان یا حضور آنها در میهمانی‌های مختلط جنجال درست می‌کند، در فوتبال فوق‌حرفه‌ای اروپا گاهی اوضاع بسیار بدتر است.
سرانجام آب 2 مهاجم خارجی تراکتورسازان با باشگاه در یک جوی نرفت و تیم تبریزی رسما از دست استوکس و اروین به فیفا شکایت کرد.

زیبا ترین استقلال

آبی‌ها پس از 5‌سال و 9‌ماه و 19روز یک پیروزی 5 گله را جشن گرفتند.
خشم بیرو

خشم بیرو

4تنش لفظی طی فقط 9روز؛ چرا علیرضا بیرانوند شاکی است؟ علیرضا بیرانوند این روزها در مسیر بلوغ دروازه‌بانی‌اش گام بر‌می‌دارد. او امروز حتی با یک سال پیش هم قابل مقایسه نیست و آشکارا بهتر شده است.
هشت؛ بهشت می‌شود؟
هشت؛ بهشت می‌شود؟
مرور همه سفرهای برانکو ایوانکوویچ به اصفهان.    مرد کروات و تیمش، فردا یکی از کلیدی‌ترین دیدارهای فصل را در اصفهان پشت سر خواهند گذاشت.
ستاره این روزهای پرسپولیس یار مستقیم بهترین بازیکن سپاهان است. پرسپولیس و سپاهان روز یکشنبه در حساس‌ترین دیدار این فصل خود به مصاف همدیگر خواهند رفت.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
درباره تلاش عجیب سپاهان و پرسپولیس برای تحت فشار گذاشتن روی گروه داوری.
چرا امسال زوج علیپور - منشا آمار گلزنی خوبی نداشته است؟ در شرایطی که پرسپولیس روزهای موفقی را پشت سر می‌گذارد، انتقادات از مهاجمان این تیم افزایش یافته است.
دبیرکل فدراسیون کنار رفت، اما تاج و همکاران بازنشسته‌اش استعفا نداده‌اند، احتمالا امروز هم سر کار نمی‌روند، حالا همه منتظر تصمیم بعدی وزیر هستند