13
یکشنبه 27 آبان 1397
شماره 7530
ورزشی
23023525
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
خدا را شکر دیروز فهمیدیم قوه تکلم کارلوس کی‌روش هیچ ایرادی پیدا نکرده و او نه‌تنها همچنان می‌تواند حرف بزند بلکه همان گوشت‌تلخی و نارضایتی همیشگی را هم حفظ کرده است
انصافا جای علیرضا منصوریان در فوتبال ایران خالی بود و این یک سالی که او ساکت و صامت در خانه نشست، رسانه‌های کشور از گنجینه غنی ادبیاتش محروم بودند.
فعلا تلاش‌های پرسپولیس برای فرار از بازی با پیکان در غیاب ملی‌پوشان به نتیجه نرسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بازی عقب‌افتاده دو تیم فردا برگزار خواهد شد.
پس از استعفای خادم، بسیاری از مسئولین فدراسیون از سمت خود استعفا کردند ولی هم‌اکنون بسیاری از آنها سرکار خود حضور دارند.
همه حاشیه‌های دستیاران کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران. بازی سرد ایران برابر ترینیداد و توباگو در عصر پاییزی ورزشگاه آزادی را هیچ‌چیز نمی‌توانست گرم کند؛ هیچ‌چیز مگر تولد یک حاشیه دیگر، این بار در قالب حمله لفظی و فیزیکی اوسیانو کروز به یک خبرنگار.
درباره زمزمه‌های بازگشت امید نورافکن به استقلال. وینفرد شفر در جریان تماشای دیدار تدارکاتی تیم ملی با ترینیداد و توباگو روی سکوهای آزادی، برای لحظاتی با امید نورافکن که همراه سایر مهره‌های تیم ملی امید مشغول دیدن مسابقه بود، برخورد کرد.

جنگ جنگ تا شکست

تیتر یک
آتش بین مربیان تیم ملی و منتقدان، دیروز هم نه تنها فروکش نکرد که با بیانیه‌ای تند، بالاتر هم گرفت. شاید امروز آخرین فرصت برای آشتی باشد.
جنگیدن در فضای فرشینگ!

جنگیدن در فضای فرشینگ!

نگاهی به دوئل‌های جذاب علیرضا منصوریان روی نیمکت ذوب. علیرضا منصوریان سرانجام به لیگ برتر بازگشت تا با همان اصطلاحات خاص همیشگی و حرکات اغراق‌شده‌اش در کنار زمین، به فوتبال ایران حرارت بیشتری ببخشد.
پپ درکنار زندانیان کاتالونیا
پپ درکنار زندانیان کاتالونیا
گواردیولا که به همراه خواهرش برای استقلال کاتالونیا مبارزه می‌کند از زندان یدونر بازدید کرد. گواردیولا از تعطیلات لیگ در روزهای فیفا استفاده کرد و از زندان سردرآورد.
تأخیر مشکوک برای بازگشت به ایران قبل از بازی با پیکان. بعد از نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا سازمان لیگ خیلی زود دست به‌کار شد و زمان بازی‌های عقب‌افتاده پرسپولیس را اعلام کرد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
امید نمازی به پایان راه در ذوب‌آهن رسید. البته برای او فوتبال ادامه خواهد داشت و با توجه به تجربیات گرانبهایی که از حضور در ذوب‌آهن اندوخته می‌تواند آینده بهتری در فضای مربیگری برای خود رقم بزند.
محمدمهدی رحمتی، قهرمان سه‌گانه ایران درباره تصمیم خود مبنی بر تغییر استانش چهارمحال و بختیاری و شرکت در مسابقات سه‌گانه با نام استان دیگری، می‌گوید: «باید بگویم تمام حرف‌های من متوجه اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری است
کمیته ملی المپیک با پیشنهاد مجید کیهانی -رئیس فدراسیون دوومیدانی- به قهرمان ۳۰۰۰متر با مانع بازی‌های آسیایی جاکارتا پاداش ۳۰میلیون تومانی پرداخت می‌کند.