22-23
دو شنبه 4 اردیبهشت 1402
شماره 8754
پرونده 2و3
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

از عرضه در جشنواره تا فروش در بازار

جشنواره‌ها و همایش‌ها ظرفیت‌های محدود عرضه پوشاک اسلامی
با کارشناس
در بحث ترویج پوشش ایرانی-اسلامی، نقایص و پیچیدگی‌های کار به مرحله طراحی و تولید محدود نمی‌شود .
ویژه
همایش‌های مد و لباس داخلی در شیوه برگزاری با نمایشگاه‌ها و همایش‌های مد خارجی تفاوت‌هایی بنیادین دارند و عرضه مدهای پوشاک و به‌ویژه مد اسلامی با سبک و سیاقی مبتنی بر فرهنگ بومی و دینی ما انجام می‌شود.
پوشاک ازجمله کالاها و محصولاتی است که تقاضا برای خرید آن همیشه به میزان قابل‌توجهی وجود داشته و بازار خرید و فروش آن نیز در تمام طول سال فعال بوده است.

مصائب پوشاک ملی

طراحی و تولید پوشاک ایرانی 0 اسلامی آن‌چیزی نشد که انتظارش را داشتیم
گزارش
قانون ساماندهی مد و پوشاک دی‌ماه سال 1385به تصویب مجلس شورای اسلامی وقت رسید تا با محور قرار دادن موضوع مُد و تطبیق آن با فرهنگ و ارزش‌های ایرانی -اسلامی، گامی تازه در راستای تحقق گفتمان حجاب در کشور و عملیاتی ساختن منویات مقام معظم رهبری در همین زمینه برداشته شود.