16
دو شنبه 14 فروردین 1402
شماره 8740
در شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
فرقی نمی‌کند کجا باشد، محدوده یک زمین بازی یا حاشیه بوستان. کافی است که در گذر زمان بی‌توجهی به آن صورت بگیرد تا به فضای بی‌دفاع شهری تبدیل شود. این فضاها در نواحی ۴ گانه منطقه ۱۳ کم نبودند.
فعالیت‌شان گردشگری و ایرانگردی است. یکی مدیریت هتل را به‌عهده دارد و دیگری مسئول آژانس مسافرتی و توریستی یا پژوهشگر و کارشناس میراث فرهنگی است.
بچه‌های مسجد
چند سالی بود که اهالی محله کیانشهر برنامه‌ها و جلسات مذهبی‌شان را در خانه‌های همدیگر برگزار می‌کردند و هیئتی داشتند به‌نام حضرت رقیه س .

پاکبانی که به اسمش قسم می‌خورند

صداقت پورعباسی، معتمد قدیمی منطقه ۱۷ با افتخار از پدر پاکبانش یاد می‌کند که معتقد بود هیچ‌چیز بالاتر و بهتر از خدمت به خلق خدا نیست
گزارش
شناسایی و پیگیری مشکلات محله زمزم را از پدر پاکبان خود به‌یادگار برده است. صداقت پورعباسی با افتخار از پدرش یاد می‌کند و معتقد است هیچ‌چیز بالاتر و بهتر از خدمت به خلق خدا نیست.
قهرمان شهر ما گمنام است

قهرمان شهر ما گمنام است

«چهارشنبه، دهم آبان ۱۳۴۷... که مصادف با عید بزرگ مبعث بود این قرآن را به مرکز طبی کودکان آوردم و به فضل خدای متعال و همکاری کارکنان این مرکز، موفق به تکمیل وسایل و تجهیز شدیم.
آسفالت‌ریزی باکیفیت بلوار غربی استادیوم آزادی
معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ از اتمام عملیات آسفالت‌ریزی در محور غربی بلوار ورزشگاه آزادی خبر داد.
PDF در شهر
کوتاه در شهر
«دوباره لبخند6» عنوان طرح خلاقانه‌ای است که توسط شهرداری منطقه 6با هدف اشاعه امید و شادی در فضاهای شهری قلب پایتخت اکران می‌شود.